نیوز سیتی!
25 فروردین 1402 - 15:40

دفاع از فلسطین یک وظیفه دینی و انسانی است

ورامین- امام جمعه موقت ورامین گفت: دفاع از فلسطین یک وظیفه دینی و انسانی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین قدوسی نژاد در خطبه‌های نماز جمعه امروز ورامین ضمن تقدیر از حضور با شکوه مردم در راهپیمایی روز قدس گفت: دفاع از فلسطین یک وظیفه دینی و انسانی است.

وی افزود: اگر ما به فلسطین کمک می‌کنیم، از امنیت ملی خود دفاع می‌کنیم، چرا که صهیونیست‌ها دشمن انقلاب اسلامی هستند و حضرت امام (ره) با ابتکاری که به خرج دادند و روز قدس را تعیین کردند در واقع بی‌تفاوتی نسبت به مساله فلسطین را از بین بردند و همه را حساس کردند.

امام جمعه موقت ورامین در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تقدیر از موضع قاطع فرمانده نیروی انتظامی در خصوص حجاب بر لزوم همکاری و همراهی تمام دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی و قضائی در این زمینه تاکید کرد و افزود: مردم امر به معروف و نهی از منکر را با روش پسندیده جدی بگیرند و باید همه تلاش کنند.

وی سپس وضعیت اقتصادی موجود را علی رغم تمام تأکیدات رهبری مناسب ندانسته و گفت: وضعیت اقتصادی موجود زحمات نظام اسلامی در سایر عرصه‌ها را تحت الشعاع قرار داده و این زیبنده نیست.

قدوسی نژاد گفت: از دولت و سایر قوا می‌خواهیم اقدامات مناسب را در این زمینه داشته باشند.

وی در خصوص نابسامانی‌های فضای مجازی گفت: تا زمانی که ما بر اصول و مبانی انقلاب پابرجا هستیم دشمن علیه ما توطئه می‌کند، که از مهم‌ترین آنها این فضای ولنگاری مجازی است، که قتلگاه برخی افراد شده است و باید مسئولان این فضا را جدی تر ساماندهی کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1147901

مهمترین اخبار ایران و جهان: