نیوز سیتی!
25 فروردین 1402 - 13:50

علائم نابودی رژیم صهیونیستی آشکار شده است/ روز قدس یک حرکت سیاسی و دینی است

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: علایم سقوط اسرائیل آشکار شده است و درگیری‌های داخلی این کشور به‌زودی باعث نابودی ابدی‌شان خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حجت‌الاسلام رضا نوری، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه مرکز خراسان شمالی با اشاره به فرارسیدن روز ارتش، اظهار کرد: در فتنه‌های داخلی و جنگ تحمیلی، ارتش همیشه در کنار ملت و مردم بوده است.

وی با اشاره به اینکه حضور پرشور مردم در روز قدس که یک حرکت سیاسی و دینی است، نشان از ارزشمندبودن این روز دارد گفت: امامان انقلاب، آزادی فلسطین را به‌عنوان مسئله اول جهان اسلام قلمداد کردند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی افزود: کشوری غصب شد و عده‌ای صهیونیست از گوشه‌وکنار دنیا با پشتیبانی انگلیس وارد کشور فلسطین شدند و سازمان ملل نماینده مردم فلسطین را اخراج و نام فلسطین را از جغرافیای دنیا حذف و یک کشور جعلی به نام اسرائیل را جایگزین کردند.

حجت‌الاسلام نوری افزود: امام خمینی (ره) از مردم مظلوم فلسطین حمایت کرد که با این حرکت خون تازه‌ای در رگ‌های مردم فلسطین جریان پیدا کرد.

وی یادآور شد: راهبردهای امام خمینی دراین‌رابطه این بود که بااخلاص، قدرت و شجاعت برای برگردان عزت به ملت فلسطین آخرین روز ماه رمضان را روز قدس اعلام کرد تا ریشه این غده سرطانی ریشه‌کن شود.

حجت‌الاسلام نوری با اشاره به اینکه قدس مربوط به همه جهان اسلام است، گفت: طبق فرمایشات امام خمینی (ره)، قصه فلسطین باید توسط مردم احیا و زنده شود و توده‌های میلیونی در سراسر ایران و جهان برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین دور هم جمع شوند و این روز را زنده نگه دارند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: علایم سقوط اسرائیل آشکار شده است، درگیری‌های داخلی این کشور به‌زودی باعث نابودی ابدی‌شان خواهد شد.

پایان پیام/آ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1147701

مهمترین اخبار ایران و جهان: