نیوز سیتی!
25 فروردین 1402 - 15:56

اسرائیل تسخیر جهان را به خواب هم نمی‌بیند/ایران مدافع فلسطین

سمنان- جانشین عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بابیان اینکه اسرائیل تسخیر جهان را حتی به خواب هم نخواهد دید، گفت: ایران و امت اسلامی مدافع آرمان فلسطین هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی شیرازی ظهر آدینه در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس به میزبانی مصلا امام شهر سمنان ضمن بیان اینکه حکومت طاغوت از جمله حامیان سرسخت اسرائیل بود، ابراز داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی این رژیم منحوس یکی از حامیان خود را از دست داد و دانست دیگر در منطقه جایی نخواهد داشت.

وی ضمن بیان اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی ایران و دیگر امت‌های مسلمان منطقه پشت فلسطین قرار گرفتند، افزود: آمریکا و غرب هیچ‌گاه تصور نمی‌کردند که کشورهای اسلامی اینگونه از مردم فلسطین حمایت کنند.

جانشین عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بابیان اینکه حمایت از مردم مظلوم فلسطین هیچ زمان در باور غربی‌ها نمی‌گنجید، ابراز داشت: امروز این کشورها و امت اسلام مدافع آرمان‌های فلسطین است و اجازه نمی‌دهد اسرائیل تسخیر جهان را حتی در خواب ببیند.

شیرازی ضمن بیان اینکه اسرائیل دشمنی خود را با افرادی نظیر شهید شاطری بر سر آن داشت که از فعالیت‌های ماندگار ایشان به تنگ آمده بودند، تصریح کرد: شهید حسن شاطری زاده شهر سمنان سال ۹۱ در حالی به شهادت نائل آمد که با گروه‌های تروریستی منطقه در نبرد بود و نقش عمده‌ای در بازسازی مناطق جنگی زده لبنان و سوریه بر عهده داشت.

وی ضمن بیان اینکه رشادت‌های این شهید گرانقدر بر همگان روشن است، افزود: از این رو دشمن تاب این دلاوری را نداشت و در مسیر بیروت به دمشق ایشان را به شهادت رساند اما هنوز فعالیت‌های ایشان در عرصه جز خدمات ماندگار بر جای مانده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1148001

مهمترین اخبار ایران و جهان: