نیوز سیتی!
19 فروردین 1402 - 10:18

بررسی رفع موانع توسعه گلستان در نشست دو جانبه رئیس کل دادگستری و استاندار

مسئولان ارشد قضایی و اجرایی استان به منظور استفاده بیشتر از ظرفیت‌های قضایی و اجرایی برای رفع موانع تولید و توسعه استان دیدار و گفتگو کردند .

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، صبح امروز  مسئولان ارشد قضایی و اجرایی استان به منظور استفاده بیشتر از ظرفیت‌های قضایی و اجرایی برای رفع موانع تولید و توسعه استان  دیدار و گفتگو کردند .

 

تعیین تکلیف طرح گردشگری بر زمین مانده اسکله بندرترکمن  و بررسی مشکلات بزرگترین واحد تولید ید خاورمیانه در آق قلا مهم ترین محورهای این گفتگو بود که در دفتر  رئیس کل دادگستری گلستان برگزار شد .

 رئیس کل دادگستری گلستان در این خصوص در گفت‌وگو با خبرنگاران استان اظهار کرد: موضوعات و مباحث متعددی مطرح و قرار شد با استفاده از ظرفیت‌های حقوقی و قضایی برای رفع موانع تولید به توسعه و رشد تولید استان کمک کنیم و به روال گذشته در کنار دستگاه‌های اجرایی برای رفع موانع تولید و توسعه گام برداریم.

آسیابی افزود: فقط سال گذشته با استفاده از ظرفیت دادگستری استان و ورود از  باب حقوق عامه، ۲ مرکز آنژیوگرافی دولتی بازگشایی و ارائه خدمات به بیماران قلبی از سر گرفته شد.

وی ادامه داد: حل موانع حقوقی پتروشیمی گلستان هم یکی دیگر از اقدامات شاخص دستگاه قضا برای کمک به توسعه استان بود که پس از چندین نشست و با همراهی نمایندگان مجلس و استانداری، گره کور این پروژه  ۱۷ ساله باز شد و در مسیر اجرا قرار گرفت .

وی افزود: دادگستری استان در کنار  دستگاه های اجرایی  ایستاده است و از هیچ تلاش و حمایتی برای توسعه استان دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام/۸۳۰۰۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1134889

مهمترین اخبار ایران و جهان: