نیوز سیتی!
20 فروردین 1402 - 00:01

اقدام بدون برنامه در موضوع حجاب ممنوع/ مدیران از نقد ناراحت نشوند

گرگان- استاندار گلستان گفت: اقدام بدون برنامه و چهارچوب در موضوع عفاف و حجاب ممنوع است و باید در این زمینه هوشمندانه و دغدغه‌مند عمل کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌محمد زنگانه شامگاه شنبه در نشست صمیمی با جمعی از تشکل‌های دینی، مذهبی، مداحان و هیات‌های مذهبی و فعالان مساجد استان اظهارکرد: جامعه نیازمند دعوت به احسن و امر به معروف بوده و امر به هر اقدام پسندیده‌ای امر به معروف است.

استاندار گلستان بیان کرد: ما مشتاق شنیدن راهکارهای کاربردی از تمامی اقشار و نخبگان بوده و خوشحال هستیم که جوانانی در مساجد و هیات‌های مذهبی فعال هستند که مطالبه‌گرند و عالمانه عمل می‌کنند.

وی تاکید کرد: هیچ مدیری که با من کار می‌کند حق ندارد از نقد و انتقاد ناراحت شود و هرچه نقد کنید ما شنوا هستیم.

زنگانه در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به مطالبه‌گری اعضای حاضر در خصوص مقابله با موضوع کشف حجاب، گفت: ما از مدت‌ها پیش مصوب کردیم ارائه خدمت به افراد بدون حجاب در بانک‌ها و مراکز دولتی ممنوع است.

وی افزود: در موضوع عفاف و حجاب نباید کار بدون برنامه و بدون چهارچوب انجام داد و معتقد هستیم در کنار اقدامات فرهنگی و ارشادی باید اقدامات سلبی هم انجام شود.

استاندار گلستان گفت: در استان گلستان طرح ناظر در حال انجام است برای مثال رانندگان و سرنشینان باید بدانند خودرو محدوده شخصی نیست و در صورت کشف حجاب در طرح ناظر کشف حجاب در خودرو را گزارش می‌کنند و بر اساس قانون برخورد خواهد شد.

دکتر زنگانه با اشاره به اینکه در استان گلستان قرارگاه عفاف و حجاب فعال است، تاکید کرد: ما در موضوع عفاف و حجاب دغدغه داشته، داریم و خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: ما برای سواحل و تفرجگاه‌ها در موضوع عفاف و حجاب برنامه داریم و از هر نوع پیشنهاد و راهکار استقبال خواهیم کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1136245

مهمترین اخبار ایران و جهان: