نیوز سیتی!
08 اردیبهشت 1402 - 15:59

مسئولان در راستای مهار تورم و افزایش تولید تلاش کنند

رشت- امام جمعه رشت با اشاره به نقش آفرینی کارگران در جنگ اقتصادی گفت: مسئولان در راستای مهار تورم و افزایش تولید گام برداشته و تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله رسول فلاحتی در نماز جمعه این هفته رشت با اشاره به سالروز تخریب قبرستان بقیع اظهار کرد: هشت شوال تداعی کننده خاطره تلخ برای شیعیان است چرا که یهود در لباس صهیونیست فعلی با همکاری قدرت‌های جهانی، قبرستان بقیع را تخریب کردند.

وی با گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر و نقش آفرینی کارگران فداکار و انقلابی در عرصه تولید به عنوان افسران پیش‌رو در جنگ اقتصادی افزود: مسئولان تلاش مضاعف در پیش بگیرند تا تورم مهار و افزایش تولید گام برداشته و تلاش کنند.

امام جمعه رشت با گرامیداشت یاد و خاطره متفکر بزرگ اسلامی علامه مطهری و بزرگداشت روز معلم، گفت: بنا به ژرف اندیشی شهید مطهری سیر مطالعاتی کتب استاد، بخش‌های زیادی از معارف اسلام را تبیین و شبهات جدید و قدیم را همچنان پاسخ دهد.

آیت الله فلاحتی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خطبه عید سعید فطر مبنی بر اینکه مردم با سلایق مختلف کنار هم زندگی و کار و مهربانی کنند که دستور دین و خداست تا دشمنان نتوانند ایجاد انشقاق در این فضای آرام کند، ادامه داد: کارهای بعضی افراد که به صورت ناآگاهانه و ناخواسته مرتکب می‌شوند عمل به خواسته دشمن است.

فلاحتی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در عید سعید فطر بر اینکه باید از قطبی سازی ها و ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه دوری کرد، گفت: رهبری مسئله حجاب را چندی پیش واجب شرعی دانستند و کشف حجاب و بی حجابی حرام شرعی و سیاسی است.

وی به اظهار نظر برخی‌ها که از روی ناآگاهی و عدم شناخت اسلام می‌گویند حجاب مربوط به دوره از تاریخ بوده اشاره کرد و افزود: جمهوری با این پدیده شوم عاقلانه، مدبرانه با برنامه و مقتدرانه برخورد می‌کند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه آمران به معروف و ناهیان از منکر از سوی دستگاه قضا، جدی حمایت خواهد می‌شوند و مسئولان در حال تلاشند، اضافه کرد: یکی از موضوعات استان گیلان مسئله آب کشاورزی است مسئولان تلاش کنند کشاورزان به دلیل مشکلات آبی دچار آسیب نشوند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1173989

مهمترین اخبار ایران و جهان: