نیوز سیتی!
16 فروردین 1402 - 22:47

حضور مردم در راهپیمایی قدس سبب عقب نشینی رژیم صهیونیستی می‌شود

تبریز-معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت: حضور حماسی و حداکثری مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس منجر به عقب نشینی رژیم صهیونیستی از مواضع خصمانه علیه مردم منطقه می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، تراب محمدی روز چهارشنبه در جلسه برنامه ریزی و هماهنگی راهپیمایی روز جهانی قدس، اظهار کرد: حضور گسترده و پرشور در این راهپیمایی به دلیل حضور رژیم اشغالگر قدس در منطقه و در جوار مرزهای جمهوری اسلامی ایران از اهمیت ویژه ای برخوردار است که این اهمیت برای آذربایجان شرقی دارای ارزش برجسته‌تری است.

وی با بیان اینکه رژیم منحوس صهیونیستی برای بقای خود در تقلا است، اظهار کرد: این کشور جعلی برای حفظ موجودیت خود به شدت دست و پا می‌زند و به حول قوه الهی وعده مقام رهبری درباره نابودی رژیم غاصب محقق خواهد شد، چون در طول تاریخ یهودیان در هیچ مکانی بیش از ۸۰ سال دوام نیاورده اند.

محمدی با تاکید بر اینکه تمام دستگاه‌های اجرایی و به خصوص رسانه‌های گروهی باید برای ترغیب حضور مردم در راهپیمایی روز قدس وارد میدان شوند، یادآور شد: به دلیل شرایط خاص منطقه و مواضع جدید رژیم اسرائیل در مرزهای کشور، باید گام‌های محکم و استواری در این زمینه برداشته شود.

وی با محکوم کردن حضور رژیم صهیونیستی در مرزهای شمالی ایران و انتقاد از مواضع دولت جمهوری آذربایجان، گفت: بدون تردید راهپیمایی با شکوه روز جهانی قدس در تبریز پیام رساتری برای این رژیم کودک کش و آذربایجان خواهد داشت.

وی بهره مندی از روش‌های نوین و خلاقانه تبلیغ از سوی رسانه‌های گروهی برای مقابله با تبلیغات منفی رسانه‌های دشمن و برای حضور حداکثری مردم در راهپیمایی روز قدس را مهم برشمرد و ادامه داد: اگر در این رابطه تبلیغات خوب و مؤثر اتفاق افتد مردم با بصیرت و آگاه آذربایجان حضوری ماندگار در این عرصه خواهند داشت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1130301

مهمترین اخبار ایران و جهان: