نیوز سیتی!
16 فروردین 1402 - 19:06

اتخاذ تمهیدات ویژه برای مقابله با بحران های احتمالی در بهارستان

بهارستان- مدیرکل مدیریت بحران استان تهران بر ضرورت اتخاذ تمهیدات ویژه و برنامه ریزی های دقیق برای مقابله با بحران های احتمالی در بهارستان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حامد یزدی مهر، بعد از ظهر چهارشنبه در حاشیه برگزاری جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران بهارستان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه حوزه مدیریت، پیشگیری و آمادگی برای مقابله با بحران همواره از اهمیت ویژه ای برخوردار است اظهار داشت: در این جلسه بر لزوم برنامه ریزی همه دستگاه‌های اجرایی برای مقابله با حوادث احتمالی تاکید شد.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های اجراِیی و خدماتی با برنامه ریزی صحیح و جهت دار می‌توانند در جهت پیشگیری از حوادث و بحران‌های احتمالی قدم مؤثر بردارند گفت: تمام ادارات با برنامه ریزی، آموزش و احصا مشکلات ملزم به اعلام نیازمندی‌های خود قبل از وقوع حوادث می‌شوند که این یک استراتژی بسیار خوب در زمان قبل از وقوع بحران است.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به اینکه بهارستان یک شهرستان با مساحت ۶۲ کیلومتر و جمعیت ۶۰۰ هزار نفری است افزود: این شهرستان بیشترین تراکم جمعیتی استان تهران را دارد، لذا بسیار مهم است که تمهیدات ویژه برای مقابله با بحران‌های احتمالی در این منطقه اندیشیده شود.

یزدی مهر در ادامه عنوان داشت: در این جلسه در مورد کمبودها و امکانات مورد نیاز نیز بحث و بررسی‌های لازم انجام شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1129901

مهمترین اخبار ایران و جهان: