نیوز سیتی!
12 اردیبهشت 1402 - 21:43

دشمن هویت‌سازی جدید را در بین دانشجویان هدف‌گذاری کرده است

اردبیل- مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های استان اردبیل گفت: دشمن هویت‌سازی جعلی و غیرواقعی در بین دانشجویان را هدف‌گذاری کرده تا نسل آینده را در مسیر انحراف قرار دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عبدالله حسنی عصر سه‌شنبه در آئین تجلیل از سرآمدان آموزشی که همزما با هفته معلم و با حضور استاندار اردبیل در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد، اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی با هجمه سنگین اقتصادی، فرهنگی و جابجایی هویت‌ها تلاش می‌کنند تا جوانان ما را در تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌های حساس و سرنوشت‌ساز دچار خطا و اشتباه کنند.

وی تصریح کرد: امروز شرایط سختی را در کشور از باب حفظ هویت ارزشی، اعتقادی و دینی سپری می‌کنیم چرا که با ابزار فضای مجازی و جعل و وارونه کردن واقعیت‌ها تلاش نظام غرب بر این است تا نسل بعدی انقلاب را با خطای محاسباتی و رفتارهای کذایی مواجه کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های استان اردبیل گفت: در این شرایط حساس و خطیر نقش معلمان و اساتید دانشگاه، نقش حساس و خطیری است و باید به تأسی از الگوی تربیتی خود به ویژه شهید مطهری جبهه دشمن را با اندیشه‌های انحرافی به درستی تشخیص داده تا مانع از هویت‌زدایی دینی و ارزشی شوند.

حجت‌الاسلام حسنی افزود: دانشگاه‌ها و مدارس ما امروز سنگر حساس مقابله با تهدیدهای دشمن هستند که باید با هوشیاری و دقت نظر سعی کنند تا فضای جولان به دشمن نداده و بیش از گذشته تقویت مؤلفه‌های دینی و ارزشی را مورد توجه قرار دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: اگر دشمن در این عرصه پیروز شود، قطعاً پیروزی‌های دیگر ما تحت‌الشعاع قرار می‌گیرد و ما نمی‌توانیم به آینده سعادتمند همراه با کسب موفقیت امیدوارتر باشیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های استان اردبیل اضافه کرد: معلمان و اساتید دانشگاه‌ها در این مقطع ارزشمند باید زمینه جذب و جلب جوانان را با رویکردهای معرفتی و عاطفی فراهم آورند تا بیش از این جوانان ما در تله دشمن و افکار انحرافی آنها گرفتار نیایند.

به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم از سرآمدان آموزشی دانشگاه محقق اردبیلی با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1184089

مهمترین اخبار ایران و جهان: