نیوز سیتی!
15 فروردین 1402 - 14:14

واگذاری 192 واحد مسکونی از پروژه برکت در زنجان

عضو هیأت مدیره شرکت توسعه‌گران عمران شاد ظرفیت پروژه برکت در زنجان را 744 واحد مسکونی اعلام کرد و گفت: 192 واحد از این مجموع در قالب 24 بلوک مسکونی در فاز نخست واگذار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آئین واگذاری واحدهای مسکونی پروژه برکت در زنجان با حضور مسوولات استانی و همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

در این مراسم اسماعیل طالبی، عضو هیأت مدیره شرکت توسعه‌گران عمران شاد با بیان اینکه پروژه مسکن برکت زنجان در زمینی به وسعت 5 هکتار احداث شده است، افزود: این زمین در راستای فعالیت‌های اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام و برای ساخت مسکن واگذار شد.

عضو هیأت مدیره شرکت توسعه‌گران عمران شاد ظرفیت پروژه برکت در زنجان را 744 واحد مسکونی اعلام و تصریح کرد: این پروژه در 93 بلوک مسکونی و در چهار طبقه طراحی شده است.

وی با بیان اینکه 192 واحد مسکونی در قالب 24 بلوک مسکونی از مجموع واحدها در فاز نخست واگذار می‌شود، ادامه داد: فاز دوم پروژه به تعداد 552 واحد مسکونی احداث و به متقاضیان واگذار خواهد شد.

در این مراسم که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، مسؤولان کشوری گزارشی از وضعیت پروژه‌های در دست اجرای ستاد اجرایی فرمان امام ارائه کردند که در این گزارش‌ها به در دست احداث بودن بیش از 35 هزار واحد مسکونی اشاره و تاکید کردند: 7 هزار واحد از این مجموعه طی سال جاری به متقاضیان واگذار خواهد شد که 5 هزار واحد آن در نیمه نخست واگذار می‌شود.

مسؤولان در صحبت‌های خود با اشاره به اینکه ستاد اجرایی امام از منابع داخلی برای تکمیل واحدهای مسکونی استفاده می‌کنند، با تقدیر از همکاری بانک مسکن در کمک به احداث این واحدها، مهم‌ترین مشکل پروژه را گردش مالی اعلام کردند.

پایان پیام/73004

منبع: فارس
شناسه خبر: 1127289

مهمترین اخبار ایران و جهان: