نیوز سیتی!
11 فروردین 1402 - 13:53

قول مساعد سرپرست سازمان امداد و نجات هلال احمر کشور برای تأمین تجهیزات امدادی خراسان جنوبی

سرپرست سازمان امداد و نجات هلال احمر کشور برای تأمین تجهیزات امدادی خراسان جنوبی قول مساعد داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قاین، جواد قناعت، استاندار خراسان جنوبی امروز در جریان بازدید از پایگاه امداد و نجات جاده ای شهرستان قاینات با سرپرست سازمان امداد و نجات هلال احمر کشور دیدار و گفت وگو کرد.

وی در این دیدار به گستره وسیع خراسان جنوبی به عنوان سومین استان پهناور کشور تأکید کرد.

وی با اشاره به قرار گرفتن خراسان جنوبی در مسیر دو محور اصلی کشور، خاطرنشان کرد: محورهای مواصلاتی استان، مسیر گذر زوار علی ابن موسی الرضا(ع) به مشهد مقدس است.

استاندار خراسان جنوبی از حجم بالای ترددها در نوروز امسال گفت و تصریح کرد: افزایش آمار حوادث و تصادفات جاده ای در نوروز امسال که با تعداد زیاد فوتی ها همراه بوده، از نتایج تعدد ترددهاست.

قناعت ادامه داد: تجهیز پایگاه‌های امداد و نجات جاده ای به منظور تسریع در روند خدمات رسانی به حادثه دیدگان از مواردی است که می بایست مورد توجه هلال احمر قرار گیرد.

وی گفت: انتظار می رود هلال احمر کشور درخصوص تأمین تجهیزات و به ویژه آمبولانس های امدادی، خراسان جنوبی را ویژه ببیند.

دکتر بابک محمودی، سرپرست سازمان امداد و نجات هلال احمر کشور، ضمن تشکر از اهتمام استاندار و نحوه خدمات رسانی به مسافران در راستای مصوبات ستاد اجرایی خدمات سفر استان درخصوص تأمین تجهیزات مورد درخواست خراسان جنوبی، قول مساعد داد.

بنابراین گزارش، جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی که امروز به منظور بررسی پایگاه های امداد و نجات جاده ای و ایستگاه های نوروزی و رصد آخرین وضعیت خدمات رسانی به مسافران نوروزی به قاینات سفر کرده، در مراسم افتتاح میدان یاقوت سرخ این شهر حضور یافت.

اعتبار هزینه شده برای اجرای این میدان ۵۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال است.

میدان یاقوت سرخ به مساحت ۱۴ هزار متر مربع در بلوار امام رضا (ع) به عنوان یکی از معابر اصلی شهر افتتاح شد.

پایان پیام/۳۶۳۵/ف

منبع: فارس
شناسه خبر: 1119345

مهمترین اخبار ایران و جهان: