نیوز سیتی!
06 فروردین 1402 - 16:07

۲۹ نوزاد در شاهرود چشم به جهان گشودند

شاهرود- رئیس بیمارستان بهار شاهرود ضمن بیان اینکه در پنج روز نخست سال نو ۲۹ نوزاد در شاهرود متولد شدند، گفت: حال عمومی این نوزادان و مادران آن‌ها خوب گزارش شده است.

حمید نام آور در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه ۱۲ نوزاد طی نخستین روز بهار و سال جدید در شاهرود چشم به جهان گشودند، ابراز داشت: از این تعداد ۱۰ نوزاد پسر و دو نوزاد دختر را شامل می‌شود.

وی ضمن بیان اینکه مشکل خاصی در این نوزادان مشاهده نشده است، افزود: خوشبختانه حال عمومی این نوزادان و مادران آنها خوب گزارش شده است.

رئیس بیمارستان بهار شاهرود با بیان اینکه نخستین تولد سال ۱۴۰۲ مربوط به نوزاد پسر بوده است، ابراز داشت: نوزاد پسر ۵۵ دقیقه پس از تحویل سال متولد شده است.

نام آور ضمن بیان اینکه نوزاد پسر ساعت یک و۴۰ دقیقه بامداد یکم فروردین ماه با سلامت کامل در بیمارستان بهار شاهرود به دنیا آمد، تصریح کرد: آخرین نوزاد متولد شده سال ۱۴۰۱، دختری که با سلامت کامل ساعت ۱۹ و ۵۵ دقیقه ۲۹ اسفند چشم به جهان گشوده است.

وی ضمن بیان اینکه تعداد نوزادان از اول سال تا پنجم فروردین ماه ۲۹ نوزاد بوده است، اضافه کرد: از این تعداد ۱۲ دختر و ۱۷ پسر را در بر دارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1111001

مهمترین اخبار ایران و جهان: