نیوز سیتی!
10 فروردین 1402 - 16:27

افزایش موارد بستری و ابتلا به کرونا در دماوند

- رئیس شبکه بهداشت و درمان دماوند از افزایش موارد بستری و ابتلا به کرونا در این شهرستان خبر داد و بر ضرورت‌ تزریق نوبت‌های بعدی واکسن کووید ۱۹ حداقل هر شش ماه تا یکسال تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن خیرخواه بعد از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت فرا رسیدن سال نو و آغاز بهار طبیعت و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان از افزایش موارد بستری و ابتلاء به کرونا در دماوند خبر داد.

خیرخواه گفت: متأسفانه به علت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی شاهد افزایش موارد ابتلاء به کرونا کووید ۱۹ و بستری در سطح شهرستان هستیم‌.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دماوند بیان داشت: نیروی‌های بهداشتی و درمانی در سطح شهرستان دماوند در ایام نوروز و ماه مبارک در آمادگی کامل قرار دارند و از عموم مردم درخواست داشتند که نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تزریق نوبت‌های بعدی واکسن کووید ۱۹ حداقل هر ۶ ماه تا یکسال یک بار اهتمام داشته باشند.

خیرخواه با توجه به افزایش موارد ابتلاء در سطح شهرستان بیان داشتند که از شرکت در تجمعات تا حد امکان خودداری نموده و از ماسک تنفسی در فضای بسته و اماکن عمومی استفاده نمایند و همچنین در صورت مشاهده علائم تنفسی و سرماخوردگی در خود یا نزدیکان به مراکز بهداشتی درمانی و بیمارستانها مراجعه کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1117989

مهمترین اخبار ایران و جهان: