نیوز سیتی!
04 اردیبهشت 1402 - 18:42

رقابت ۱۳۷۰ داوطلب در آزمون استخدامی آموزش و پرورش در لامرد

لامرد- رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان لامرد از رقابت یک هزار و ۳۷۰ داوطلب در آزمون استخدامی آموزش و پرورش در این شهرستان خبر داد.

ابراهیم حیاتی در گفت و گو با خبرنگار مهر بیان کرد: یکی از مشکلاتی که اداره آموزش و پرورش شهرستان لامرد با آن مواجه است کمبود نیرو انسانی و افزایش بازنشستگی در نیروهای موجود در این اداره است از این رو با هماهنگی‌های صورت گرفته نسبت به تأمین معلم برای مدارس اقدام شد.

وی ادامه داد: حق‌التدریس شاغلین، استفاده از معلمان خرید خدمت، جذب نیروهای نهضت سواد آموزی، حق‌التدریس مربیان پیش دبستانی از محل قانون تعیین تکلیف و استمرار خدمت معلمان در آستانه بازنشستگی از جمله روش‌هایی است که نسبت به تأمین نیروی انسانی مورد نیاز به کار گرفته شده است.

حیاتی در ادامه تصریح کرد: بیش از یک هزار و ۳۷۰ داوطلب در آزمون استخدامی آموزش و پرورش در شهرستان لامرد حضور خواهند داشت که چهار حوزه امتحانی برای بانوان و یک حوزه امتحانی برای آقایان در نظر گرفته شده است.

گفتنی است آزمون استخدامی آموزش و پرورش در دو کد رشته «آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی» با حضور یک هزار و ۳۷۰ داوطلب در روز جمعه ۸ اردیبهشت ماه در لامرد برگزار خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1167589

مهمترین اخبار ایران و جهان: