نیوز سیتی!
25 فروردین 1402 - 17:20

امام جمعه مشکین شهر: حجاب برای تضمین امنیت اخلاقی و اجتماعی جامعه بسیار موثر است.

امام جمعه مشکین‌شهر گفت: تذکر به بی‌حجابی لازم و ضروری است و به لحاظ فطری انسان طرفدار حجاب است و حجاب برای تضمین امنیت اخلاقی و اجتماعی جامعه بسیار تأثیرگذار است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام رضا باوقار امام‌جمعه شهرستان مشکین‌شهر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته این شهرستان، ضمن تقدیر و تشکر از حضور مردم و اقشار مختلف جامعه در راهپیمایی روز جهانی قدس،  اظهار کرد: روز قدس، روز اسلام است و دفاع از مظلومین فلسطین برهمه آحاد جامعه واجب است.

وی افزود: پیشوایان الهی طبق اسناد معتبر و روایات  آیات قرآنی درعدالت خواهی و اجرای عدالت پیش دست بوده‌اند و بر اساس دیدگاه قرآن از انسان‌های گمراه در پست و مدیریت جامعه به‌هیچ‌وجه استفاده نکرده اند تا جامعه با گمراهی، سست و نابود نشود.

خطیب نماز جمعه مشکین‌شهر تصریح کرد: تذکر به بی‌حجابی لازم و ضروری است، حجاب واجب الهی بوده و به لحاظ فطری انسان طرفدار حجاب است و برای تضمین امنیت اخلاقی و اجتماعی جامعه بسیار تأثیرگذار بوده و حجاب باید موردتوجه آحاد جامعه قرار گیرد.

وی با اشاره به عده‌ای که با بی‌توجهی عامدانه می‌خواهند بر جامعه دینی صدمه وارد کنند، اجرای قانون الهی را امر ضروری دانست و تأکید کرد: اجرای قانون توسط فراجا با مصوبه مجلس در روزهای آتی انجام خواهد شد و عموم مردم، پلیس و ضابطین قضایی را در طرح ناظر یک تا ناظر چهار کمک کنند.

پایان پیام/۳۷۲۷/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1148601

مهمترین اخبار ایران و جهان: