نیوز سیتی!
01 تیر 1402 - 12:15

فعالیتهای مجموعه تبلیغات اسلامی نیازهای اساسی جامعه را پوشش میدهد

بجنورد_ استاندار خراسان شمالی گفت: فعالیت‌های مجموعه تبلیغات اسلامی نیازهای اساسی جامعه در مقوله راهبردی فرهنگ را پوشش می‌دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا حسین‌نژاد صبح پنج‌شنبه در نشست با مجموعه تبلیغات اسلامی خراسان شمالی که به مناسبت سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی در سالن جلسات تبلیغات اسلامی خراسان شمالی برگزار شد، اظهار داشت: فرهنگ پیشران و موتور حرکت توسعه متوازن و همه‌جانبه است.

استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: پیش زمینه هر تمدن و جهشی در جوامع مختلف مقوله فرهنگ است.

وی در ادامه افزود: توجه به فرهنگ به عنوان یک اصل انکارناپذیر در نظام مقدس اسلامی همیشه مدنظر بوده است.

حسین‌نژاد خاطر نشان کرد: دشمن در طی نزدیک به پنج دهه از عمر بابرکت انقلاب اسلامی با چنگ انداختن به ترور، جنگ مسلحانه شهری، هزینه و شبکه‌سازی در مقوله تجزیه‌طلبی، پشتیبانی و راه‌انداختن جنگ هشت ساله تحمیلی و… در خیال باطل سرنگونی انقلاب اسلامی بود که با مدیریت خردمندانه امام خمینی و خلف صالحش امام خامنه‌ای و رشادت‌های سربازان جان برکف تیر آن‌ها به سنگ خورده است.

استاندار خراسان شمالی بیان کرد: یکی از آسیب‌های جدی و قابل تأمل شیوع بیماری کرونا رخنه دشمن در مقوله فرهنگ بود.

وی بیان داشت: شبهه‌افکنی در باور فرزندان عزیز ایران اسلامی و به طور ویژه دختران بخشی از راهبرد دشمن بود که بخشی از اتفاقات سال گذشته متأثر از این موضوع بود.

حسین‌نژاد گفت: غفلت از فعالیت‌های فرهنگی منجر به هزینه‌های سنگین خواهد شد که دولت سیزدهم با اعتقاد به رشد متوازن و همه جانبه برنامه‌ریزی جامع در این مهم دارد.

استاندار خراسان شمالی بیان کرد: دین به عنوان یک اصل ماهوی و انکارناپذیر در ایران اسلامی است و دشمن با درک این مهم درصدد تخریب این بنیان حیاتی است.

حسین‌نژاد گفت: فعالیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی یک امر راهبردی، حیاتی و مورد نیاز جامعه است.

استاندار خراسان شمالی بیان کرد: هماهنگی‌ها جهت اعزام زائرین خراسان شمالی به مشهدالرضا در ایام مختلف و به طور ویژه ایام انتهایی ماه صفر انجام خواهد شد.

وی در ادامه افزود: یکی از ویژگی‌های ارزشمند و قابل تقدیر مجموعه تبلیغات اسلامی تلاش‌ها و مجاهدت‌های کارکنان آن در راه اعتلای فرهنگ دینی بدون توجه به محدودیت‌ها است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1301989

مهمترین اخبار ایران و جهان: