نیوز سیتی!
22 تیر 1402 - 08:59

۱۱ بنگاه املاک متخلف در آبیک جریمه و پلمب شدند

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان آبیک از پلمب و جریمه ۱۱ واحد مشاوره املاک متخلف در این شهرستان خبر داد.

مهران سیدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین، از تشدید نظارت بر فعالیت مشاوران املاک در فصل جابه‌جایی مستأجران خبر داد و اظهار داشت: در 4 جلسه بازدید در شهرستان آبیک 12 واحد بازرسی شده که 10 واحد جریمه شده‌اند و یک واحد مشاوره املاک هم در این شهرستان پلمب شده است.

وی اضافه کرد: در راستای نظارت بر اجرای مصوبه شورای عالی مسکن مبنی بر ساماندهی مشاورین املاک و بنگاه‌های فاقد مجوز بازدید میدانی با حضور نمایندگان اداره‌کل راه و شهرسازی و همچنین دستگاه های نظارتی و اجرایی از مشاورین املاک انجام شد.

سیدی با بیان اینکه در این بازدیدهای میدانی فعالیت مشاورین املاک مورد رصد قرار گرفته و با افراد متخلف برخورد‌های قانونی صورت می‌گیرد، ادامه داد: در بازدید سرزده بازرسان ویژه، عملکرد برخی مشاوران املاک در شهرستان آبیک مورد بررسی قرار گرفت و یک واحد بنگاه معاملات ملکی با احراز تخلف از جمله نداشتن پروانه کسب در شهر آبیک پلمپ شد.

وی یادآور شد: با توجه به مصوبه شورای عالی مسکن و دستور رئیس‌جمهور به عنوان ریاست این شورا، نظارت بر واحدهای مشاوره املاک در کل کشور بر عهده ادارات راه‌ و شهرسازی در استان‌ها و شهرستان‌ها گذاشته شده و کارگروهی هم در این زمینه در استان قزوین شکل گرفته است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1356389

مهمترین اخبار ایران و جهان: