نیوز سیتی!
10 تیر 1402 - 13:58

راه اندازی پویش عید تا عید در استان سمنان/ جلب خیران هدف پویش است

سمنان- مدیرعامل بهزیستی استان سمنان بابیان اینکه پویش عید تا عید در استان آغاز به کار کرده است، گفت: هدف این پویش جذب خیران و نیکوکاران است.

محمود منطقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه طبق روال همه ساله همزمان با سراسر کشور پویش عید تا عید در استان سمنان راه اندازی شده است، ابراز داشت: این پویش که از عید قربان تا عید غدیر برگزار می‌شود می‌کوشد تا خیران و نیکوکاران را برای کمک به نیازمندان جذب کند.

وی ضمن بیان اینکه بهزیستی استان سمنان آماده دریافت نذر و کمک‌های مردمی است، افزود: این کمک‌ها به دست خانواده‌های نیازمند تحت پوشش بهزیستی با هدف تأمین بخشی از نیازهای معیشتی این قشر جامعه خواهد رسید.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان ضمن بیان اینکه امیدواریم با همراهی سازمان‌ها و نهادهای متولی و خیران بتوانیم شاهد کمک‌های خوب مردم نیک‌اندیش استان باشیم، ابراز داشت: هموطنان می‌توانند کمک‌های خود را به شماره کارت ۸۰۳۵-۷۳۴۱-۹۵۷۰-۶۳۶۷ مشارکت‌ها مردمی بهزیستی استان نزد بانک مرکزی واریز کنند.

منطقی ضمن بیان اینکه سال گذشته در قالب همین پویش مردم استان سمنان ۱۹۳ میلیارد ریال به صورت نقدی، غیر نقدی و خدماتی به بهزیستی کمک کردند، تصریح کرد: این کمک‌ها برای تأمین نیازهای معیشتی خانواده‌های نیازمند تحت پوشش بهزیستی هزینه شده است.

وی افزود: مردم خیر و نیکوکار استان سمنان می‌توانند با مراجعه به اداره بهزیستی شهرستان محل سکونت خود در این پویش خداپسندانه مشارکت کرده و کمک‌های خود را پرداخت کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1321845

مهمترین اخبار ایران و جهان: