نیوز سیتی!
10 تیر 1402 - 10:05

پرداخت 14 میلیارد تومان کمک بلاعوض هلال احمر به نیازمندان در یزد

مدیرعامل جمعیت حلال اهمر استان یزد گفت: طی یک سال گذشته بالغ بر 14 میلیارد تومان اعتبار ملی هلال احمر برای حمایت از نیازمندان استان یزد جذب و پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، دکتر محسن حرازی‌زاده یزدی صبح امروز به همراه حجت الاسلام شعشعی مسئول نماینده ولی فقیه در هلال احمر استان و مدیر روابط عمومی این جمعیت با حضور در دفتر خبرگزاری فارس با عوامل این دفتر خبری دیدار و از نزدیک در جریان فرآیند مدیریت اطلاعات و اخبار در خبرگزاری فارس قرار گرفتند.

  مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد  در جریان این بازدید، با اشاره به این‌که جمعیت هلال احمر، نهاد عمومی غیر دولتی که عمده فعالیت‌ها بصورت داوطلبانه و انسان دوستانه است اظهار کرد:‌ مهمترین وظیفه جمعیت امدادرسانی در حوادث  و بلایای است.

وی با بیان این‌که طی یک سال گذشته ۱۴ میلیارد تومان از اعتبارات ملی هلال احمر برای کمک به نیازمندان استان یزد و بین جامعه هدف توزیع شده است، افزود:‌ در صورت نبود حادثه، اقدامات لازم برای تامین منابع انسانی و تکمیل تجهیزات برای زمان وقع حادثه صورت می‌گیرید.

مدیرعامل جمعیت حلال اهمر استان یزد با بیان این‌که خوشحالیم بابت این‌که تلاش ما برای رفع نیاز مددجویانی که چه درجاده‌ها و چه در حوادث امدادرسانی است تصریح کرد:‌ این‌که هلال احمر مورد اعتماد مردم شده است چیزی جز همدلی و هماری مجموعه با نیروهای امدادگر و داوطلب نیست.

حرازی‌زاده با اشاره به این‌که جمعیت هلال احمر همه رده‌های سنی را شامل می‌شود گفت: در حوزه جوانان از غنچه‌های هلال تا کانون‌های دانش‌آموزی و دانشجویی و طلاب فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به این که  مهمترین دغدغه حاکمیت، آسیب‌های اجتماعی در جامعه است افزود:  با حضور جوانان  از گروه‌های مختلف، در فعالیت‌های انسان دوستانه و می توان جامعه را در برابر آسیب‌های اجتماعی ایمن کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد، با این‌که ما پلی بین توانِ توانمند و نیازِ نیازمند هستیم گفت: ما تمام تلاشمان را برای جذب اعتبار کشوری را انجام دادیم و در یک سال گذشته ۱۴میلیارد کمک حمایتی برای مدد جویان اخذ شده است.

حرازی‌زاده براساس موقعیت زمانی در فصلهای مختلف پایگاه‌های موقت راه اندازی می شود خاطرنشان کرد:‌ ما معتقدیم پایگاه های استان یزد کم است و برای این که با توان بیشتری  خدمت رسانی بهتر، به پایگاه های بیشتر نیازمندیم.

وی گفت: خوشحالیم که توانستیم جایگاه عمومی هلال احمر و زحماتی که پیشینیان ما گشیده‌اند حفظ کنیم و همچنان مورد اقبال مردم جامعه هستیم.

در ادامه امیررضازاده فرخ مدیر خبرگزاری فارس در استان یزد گزارشی از روند اجرایی این دفتر خبری ارائه و اظهار کرد: خبرگزاری فارس آماده هرگونه همکاری در حوزه اطلاع رسانی با جمعیت هلال احمر استان است.

انتهای پیام /ب

منبع: فارس
شناسه خبر: 1321101

مهمترین اخبار ایران و جهان: