نیوز سیتی!
12 تیر 1402 - 08:36

بازنگری سرانه آرد استان، درخواست استاندار گلستان از رئیس جمهور

استاندار گلستان در دیدار با رئیس جمهور گفت: با توجه به اینکه گلستان یکی از استان های شاخص کشور در تولید گندم با کیفیت است، بازنگری سرانه آرد استان با هدف توزیع عادلانه بر اساس شاخص‌های همچون فقر ضروری است.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان دکتر علی محمد زنگانه در نشست مشترک هیأت دولت با استانداران سراسر کشور به ریاست دکتر رئیسی ریاست محترم جمهور ضمن تبریک دهه ولایت و امامت اظهار کرد: تلاش می‌کنیم آب شرب استان را از تک منبعی خارج کنیم و با تامین اعتبار تکمیلی، سد نرماب می‌تواند در دولت سیزدهم به بهره‌برداری برسد تا آب آشامیدنی سالم ۵۳۵ هزار نفر مردم شرق استان تامین شود.

استاندار گلستان گفت: صدور مجوز خرید تضمینی شیرین سازی آب دریای خزر با همکاری سازمان برنامه و بودجه برای تامین آب شرب مردم غرب استان ضروری است.

دکتر زنگانه خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه گلستان یکی از استان های شاخص کشور در تولید گندم با کیفیت است، بازنگری سرانه آرد استان با هدف توزیع عادلانه بر اساس شاخص‌های همچون فقر ضروری است.

وی یادآور شد: تقاضای قیمت‌گذاری منصفانه، بر اساس کیفیت محصول در خرید تضمینی محصولات کشاورزی را داریم چرا که گلستان یکی از استان‌های شاخص در تأمین امنیت غذایی کشور است.

دکتر زنگانه گفت: گلستان با کسری شدید اعتبارات هزینه‌ای به خصوص در ۲۴ دستگاه مشمول اعتبارات استانی مواجه است که باعث تاخیر در پرداخت‌ها و سایر مشکلات اجرایی و انگیزشی در کارکنان شده و امیدواریم با تدابیر دولت محترم رفع شود.

پایان پیام/۸۳۰۰۴

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1326945

مهمترین اخبار ایران و جهان: