نیوز سیتی!
20 تیر 1402 - 10:47

واگذاری زمین در شهرک صنعتی رضوی از ۲۴ تیرماه آغاز می شود

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و بهره‌برداری از شهرک صنعتی رضوی در تاریخ ۲۴ تیر ماه واگذاری اراضی به متقاضیان سرمایه گذاری صنعتی انجام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، جعفر فرشچی در مراسم بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن، اظهار کرد: در بحث تملک زمین برای واحد‌های صنعتی در استان بیش از ۱۰ سال وفقه وجود داشت و زمین برای واحد‌های صنعتی نداشتیم که با حمایت جدی استاندار و نمایندگان استان مشکل ۱۰ ساله حل و از شهرک صنعتی رضوی بهره برداری شد.

وی تصریح کرد: امیدواریم صنعتگران مشکل کمبود زمین در استان نداشته باشند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی از واگذاری زمین در شهرک صنعتی رضوی به واحد‌های صنعتی از ۲۴ تیرماه خبر داد و افزود: اولین قطعه زمین در شهرک صنعتی رضوی به مساحت ۳۶ هکتار به کارخانه الکترواستیل واگذار شد.

فرشچی اعلام کرد: به کلیه مستاجرین در شهرک‌های صنعتی اطراف مشهد زمین کارگاهی بدون مزایده واگذار می‌شود.

 کارآفرینان و صنعتگران می‌توانند با اخذ مجوز تاسیس از مراجع ذی‌صلاح برای انتخاب زمین به روش الکترونیکی از طریق سامانه پنجره ملی خدمات دولت هوشمندhttps://my.gov.ir و در مرحله بعد سایت http//.eservice.isipo.ir  نسبت به انتخاب و دریافت زمین در زون تخصصی مورد نیاز اقدام نمایند. شهرک صنعتی رضوی(مشهد۵)  در محدوده کیلومتر ۲۸ جاده مشهد به فریمان واقع شده است؛ مساحت کل شهرک یکهزار و ۹۸۷ هکتار بوده که از این میزان ۲۰۰ هکتار حوزه عملیاتی و ۱۲۰ هکتار حوزه صنعتی است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1348889

مهمترین اخبار ایران و جهان: