نیوز سیتی!
20 تیر 1402 - 12:30

۸۵ میلیارد تومان برای تکمیل خوابگاه ورزشکاران شهرکرد نیاز است

شهرکرد_معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره‌کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت:پروژه نیمه‌تمام خوابگاه ورزشکاران شهرکرد با قدمت بیش از۲۰ سال برای تکمیل نیازمند ۸۵ میلیارد تومان اعتباراست.

محمود سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: ۲۹ پروژه نیمه‌تمام ورزشی در این استان وجود دارد، همچنین پروژه ۱۵ هزار نفری شهرستان لردگان در شرف اخذ مجوز ماده ۲۳ است.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره‌کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه برای تکمیل تمامی پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی در استان نیازمند یک هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار هستیم، گفت: این پروژه‌ها شامل ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهرکرد، ورزشگاه ۱۵ هزار نفری لردگان و سایر امکان ورزشی استان است.

وی با بیان اینکه پروژه نیمه‌تمام خوابگاه ورزشکاران شهرکرد قدمت بالای ۲۰ سال دارد، گفت: در سفر ریاست محترم جمهور به چهارمحال و بختیاری به این پروژه اعتبار اختصاص پیدا کرد و اکنون تجهیز کارگاه و عملیات احداث پروژه توسط پیمانکار آغاز شده و تا تکمیل و بهره برداری مبلغ ۸۵ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1348989

مهمترین اخبار ایران و جهان: