نیوز سیتی!
23 خرداد 1402 - 19:48

افزایش 2 برابری تسهیلات اشتغال‌ مددجویان اصلاندوز

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اصلاندوز گفت: امسال 2 برابر سال گذشته تسهیلات اشتغال‌زایی برای مددجویان کمیته امداد اصلاندوز پرداخت می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اباذر قربانی شامگاه امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سال گذشته ۱۰۰ نفر از مددجویان کمیته امداد شهرستان اصلاندوز از تسهیلات اشتغال‌زایی بهره‌مند شدند و امسال ۲ برابر سال گذشته تسهیلات اشتغال‌زایی برای مددجویان کمیته امداد اصلاندوز پرداخت می‌شود.

وی افزود: میزان پرداخت تسهیلات اعطایی به مددجویان در سال گذشته بیش از ۸ میلیارد و ۱۲۰ میلیون تومان بوده و امسال از لحاظ تعداد مددجو، اشتغال هدف‌گذاری شده ۷۰ درصد و از لحاظ مبلغ نیز ۱۰۰ درصد رشد خواهیم داشت.

۱۶ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان پرداخت می‌شود

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اصلاندوز گفت: قرار است ۱۷۰ نفر در این شهرستان از تسهیلات اشتغال‌زایی بهره‌مند شوند که رقم پرداختی بیش از ۱۶ میلیارد تومان خواهد بود.

قربانی از ساخت ۲۰ باب مسکن برای محرومان با اولویت مناطق روستایی خبر داد و بیان کرد: سال گذشته شاهد احداث یک باب مسکن با کمک خیران و به ارزش ۲۵۰ میلیون تومان بودیم.

وی افزود: در حوزه مسکن نیز امیدواریم در قالب تفاهمنامه سپاه، واحدهای مسکونی احداثی را تکمیل و تحویل متقاضیان دهیم.

رئیس کمیته امداد اصلاندوز با اشاره به توزیع ۷ سری جهیزیه به نوعروسان بیان کرد: این جهیزیه شامل پنج قلم کالای اساسی به ویژه یخچال، تلویزیون، اجاق گاز، لباسشویی و جاروبرقی است.

قربانی گفت: برای تهیه و توزیع این جهیزیه‌ها، کمیته امداد شهرستان اصلاندوز ۲۸۰ میلیون تومان منابع تامین و پرداخت کرده است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1283589

مهمترین اخبار ایران و جهان: