نیوز سیتی!
29 خرداد 1402 - 15:22

چالش مدیرعامل پرسپولیس برای گل‌محمدی فرا رسید

انتقاد یحیی گل محمدی از عملکرد باشگاه در نقل و انتقالات تابستانی نشان از عدم حمایت عملی باشگاه از این سرمربی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی گل محمدی پس از کش و قوس‌های فراوان تصمیم خود برای ادامه همکاری با پرسپولیس را گرفت تا پس از کسب سه گانه قهرمانی با این باشگاه در فصل گذشته برنامه‌های پیش فصل آینده خود را نیز ارائه دهد.

گل محمدی در گام اول از درویش مدیرعامل باشگاه خواست تا قرارداد بازیکنان فصل گذشته تمدید شود. همچنین نام سه بازیکن در خطوط مختلف میدان را که اعلام کرده است جذب کنند.

همچنین سرمربی پرسپولیس خواستار برپایی اردوی ۱۰ روزه پرسپولیس در ترکیه از بیستم تیرماه شده است تا برنامه‌های بدنسازی پیش فصل را برگزار کند.

خواسته‌های گل محمدی از باشگاه پرسپولیس در حالی مطرح شده است که باشگاه اقدامی برای تمدید قرارداد با بازیکنانی نظیر علیرضا بیرانوند، میلاد سرلک، عیسی آل کثیر، سعید صادقی و امید عالیشاه نکرده است.

چالش مدیرعامل پرسپولیس برای گل‌محمدی فرا رسید

این در حالی است که غیر از بیرانوند که در اردوی تیم ملی ایران است بقیه بازیکنان در استراحت به سر می‌برند و مشکلی برای نشستن پای میز مذاکره ندارند.

از سوی دیگر سه بازیکن مورد نظر یحیی گل محمدی نیز هنوز به توافق نهایی برای امضای قرارداد نرسیده‌اند تا قهرمان فصل گذشته فوتبال باشگاهی ایران با مسائلی از این دست روبرو بشود.

مدیرعامل پرسپولیس برای اینکه خواسته‌های گل محمدی را برآورده کند چاره‌ای جز تلاش بیشتر در فراهم آوری خواسته‌های او ندارد. گل محمدی تنها یک روز پس از ارائه لیست خرید خود دم از نارضایتی بابت عدم تمدید قرارداد با بازیکنان فصل گذشته زد تا نشان دهد برای پیاده کردن خواسته‌های فنی‌اش نیاز فوری به حضور این نفرات دارد.

هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس که نگران نیامدن یحیی برای ادامه همکاری در قامت سرمربی بود حالا با ماندن او باید خواسته‌هایش را فراهم کنند تا رؤیای بزرگ قهرمانی این تیم در آخرین دوره برگزاری لیگ قهرمانان آسیا برآورده شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1295789

مهمترین اخبار ایران و جهان: