نیوز سیتی!
21 خرداد 1402 - 17:15

۱۰۸ کارخانه راکد در استان سمنان به تولید بازگشتند

سمنان- استاندار سمنان گفت: با تلاش تمامی دستگاه‌های نظارتی، قضائی و اجرایی، ۱۰۸ واحد راکد تولیدی و صنعتی استان به چرخه تولید بازگشته است.

‌به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی بعد از ظهر یکشنبه در جلسه مشترک ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و احیا واحدهای راکد استان سمنان به میزبانی استانداری بیان کرد: بر اساس گزارش اعلامی وزارت کشور، با عملکرد مطلوب ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در سال ۱۴۰۱، زمینه ارتقا ظرفیت تولید ۸۸ واحد صنعتی و تولیدی استان فراهم شده است.

وی افزود: تا به امروز با تلاش تمامی دستگاه‌های نظارتی، قضائی و اجرایی ۱۰۸ واحد راکد تولیدی و صنعتی استان به چرخه تولید بازگشته و زمینه اشتغال جدید را فراهم شده است.

استاندار سمنان همچنین درباره رفع مشکلات واحدهای تولیدی گفت: حمایت‌های قانونی اداره کل بازرسی استان در حوزه پیگیری موارد و مباحث مرتبط با احیا واحدهای راکد استان امری ارزشمند است.

هاشمی با بیان اینکه پیگیری مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان به صورت ویژه و مستمر با جدیت در دستور کار قرار گرفته و تا حصول نتیجه دنبال شود، افزود: روند پیگیری امور در حوزه احیای واحدهای راکد صنعتی، تولیدی و کشاورزی و همچنین واحدهای گردشگری، بیش از پیش در سال جدید در راستای ایجاد اشتغال‌، در دستور کار باشد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1277789

مهمترین اخبار ایران و جهان: