نیوز سیتی!
04 تیر 1402 - 16:55

تقسیم سود ۱۸۸ ریالی «افرا» به ازای هر سهم

مجمع عمومی عادی سالانه ‌شرکت "افرانت" با حضور بیش از ۷۷ درصد سهامداران برگزار شد و به ازای هر سهم ۱۸۸ ریال تقسیم سود انجام شد.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، بابک تراکمه، مدیرعامل شرکت افرانت در مجمع عمومی عادی سالیانه ۱۴۰۱ افرانت (سهامی عام) با ارائه گزارش هیئت مدیره اهم فعالیت‌ها و برنامه‌های این شرکت را تشریح کرد.

تراکمه با اشاره به روند رشد دیتا، سرمایه‌گذاری در مراکز داده را اجتناب ناپذیر دانست و گفت: این امر نقش آفرینی افرانت در زیست بوم دیجیتال کشور را بیش از پیش نمایان خواهدکرد.
مدیرعامل افرانت با اشاره به عملکرد این شرکت در سال ۱۴۰۱، توسعه خدمات ابری و افزایش ظرفیت فیزیکی دیتاسنتر با ایجاد و بهره برداری از دیتاسنتر جدید این شرکت را به عنوان محور اصلی برنامه‌های این شرکت در سال جاری اعلام کرد.

لازم به ذکر است افرانت در حال حاضر با چهار دیتاسنتر، در نقاط اصلی توزیع ترافیک کشور حاضر بوده و از آمادگی خوبی برای انتقال ترافیک به کاربران برخوردار است.
وی وجود بیش از سه هزار مشتری سازمانی در افرانت را از سرمایه‌های این شرکت دانست و گفت: امیدواریم با تکیه بر دانش و سرمایه انسانی افرانت، منافع ذینفعان شرکت را تامین نماییم.

در ادامه این مراسم گزارش حسابرس و صورت‌های مالی شرکت افرانت قرائت و به تصویب رسید و در انتها میزان ۲۵ درصد و به ازای هر سهم ۱۸۸ ریال تقسیم سود انجام شد.

با پایان مجمع عمومی عادی سالیانه افرانت، مجمع عمومی فوق العاده ۱۴۰۲ این شرکت افرانت برگزار شد. در این جلسه اصلاح اساسنامه شرکت افرانت مطابق نمونه مصوب سازمان بورس و اوراق بهادار به تصویب سهامداران رسید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1308501

مهمترین اخبار ایران و جهان: