نیوز سیتی!
25 تیر 1402 - 07:49

شهرداری زنجان مطالبات نهفته از دستگاه‌ها و ارگان‌ها دارد

شهردار زنجان از وجود مطالبات نهفته شهرداری زنجان از دستگاه‌ها و ارگان‌ها خبر داد و گفت: ممیزی کردن، میزان این مطالبات را نهایی خواهد کرد.

علیرضا فیروزفر، شهردار زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با تاکید بر موزون بودن اقدامات شهرداری به ویژه در پخش آسفالت در سطح شهر اظهار کرد: سال گذشته شهرداری زنجان ۱۶۵ هزار تن آسفالت در سطح شهر که همه مناطق شهری را در بر گرفت.
شهردار زنجان با بیان اینکه اقدامات شهرداری در چهار منطقه شهرداری زنجان برنامه‌ریزی و اجرا شده است، تصریح کرد: این برنامه‌ها توسط شورا تایید شده و با نظرات شورا منطبق است.
وی از شناسایی مبلغ ۹۰ میلیارد تومانی از مطالبات شهرداری زنجان خبر داد و افزود: دریافت این مبلغ از طریق دبیرخانه مجمع کلان‌شهرها در حال پیگیری است.
فیروزفر به وجود مطالبات نهفته شهرداری اشاره و تصریح کرد: ما باید اجازه داشته باشیم که همه نهادها و ارگان‌ها را ممیزی کنیم در حالیکه برخی از دستگاه‌ها این اقدام را توهین می‌دانند، واضح است که این نگاه کدخدامنشانه در نظام جمهوری اسلامی درست نیست و سازمان‌ها باید اجازه ممیزی را به شهرداری بدهد.
وی با بیان اینکه استاندار زنجان سال‌گذشته اجازه ممیزی به شهرداری را داده بودند، تصریح کرد: این اقدام به نهایی شدن مطالبات کمک می‌کند.
پایان پیام/۷۳۰۰۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1362589

مهمترین اخبار ایران و جهان: