نیوز سیتی!
23 خرداد 1402 - 11:49

درگیری مقاومت با نظامیان صهیونیست در نابلس/ تعرض به مسجدالاقصی

گردان نابلس وابسته به گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) با صدور بیانیه‌ای از عملیات تیراندازی علیه نظامیان صهیونیست در نقاط مختلف نابلس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه فلسطین الیوم، منابع محلی اعلام کردند که مبارزان مقاومت فلسطین بامداد امروز سه شنبه در پی یورش نظامیان اشغالگر صهیونیست به منطقه المخفیه در شهر نابلس با آنان وارد درگیری مسلحانه شدیدی شدند.

در این ارتباط، گردان نابلس وابسته به گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: مبارزان مقاومت در جریان یورش امروز نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف نابلس، آنها را هدف تیراندازی قرار داده و به سوی آن‌ها بمب دست‌ساز پرتاب کردند.

درگیری مقاومت با نظامیان صهیونیست در نابلس/ تعرض به مسجدالاقصی

نظامیان صهیونیست امروز در راستای اندازه‌گیری مساحت منزل شهید «معاذ المصری» مجری عملیات اغوار به نابلس یورش بردند تا مقدمات لازم برای تخریب آن را فراهم کنند.

در شهر جنین نیز در جریان یورش نظامیان صهیونیست، مبارزان مقاومت علیه آنها تیراندازی کردند.

از سوی دیگر، نظامیان صهیونیست امروز در یورش به مناطق مختلف قدس اشغالی و کرانه باختری چندین فلسطینی را بازداشت کردند.

در تحولی دیگر، امروز سه‌شنبه شماری از شهرک‌نشینان صهیونیست با حمایت شدید نظامیان این رژیم به مسجدالاقصی تعرض کردند.

در تحولی دیگر از فلسطین، یک ماهیگیر فلسطینی صبح امروز سه شنبه در آب‌های منطقه سودانیه در شمال نوار غزه به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست زخمی شد.

نزار عیاش رئیس اتحادیه ماهیگیران فلسطینی در غزه تاکید کرد که نظامیان صهیونیست به سمت قایق‌های ماهیگیری فلسطینی در منطقه سودانیه تیراندازی کردند که طی آن یک ماهیگیر به اسم جعفر حسن بکر زخمی شده و برای مداوا به بیمارستان شفا انتقال داده شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1282345

مهمترین اخبار ایران و جهان: