نیوز سیتی!
08 تیر 1402 - 10:36

وضعیت توزیع آب شرب در شهر ایلام بهبود پیدا کند

ایلام-امام جمعه موقت ایلام گفت: از مسئولاان انتظار داریم وضعیت توزیع آب شرب را شهر ایلام بهبود دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام شمس الله سراج روز پنجشنبه در خطبه‌های نماز عید قربان شهر ایلام اظهار کرد: فلسفه عید قربان از آغاز خلقت بشر بر روی کره زمین بوده و در سوره مبارکه مائده خداوند از فرزندان آدم (ع) خواست برایش قربانی کنند و حضرت ابراهیم (ع) نیز فرزندش را در راه خداوند قربانی کرد.

وی بیان کرد: در دین مبین اسلام نیت و هدف شخص از قربانی کردن مهمتر از ذبح دام است و پروردگار نیت فرد قربانی کننده را در نظر می‌گیرد.

خطیب نماز عید قربان ایلام تاکید کرد: همواره در سخنان رهبری نکات ریز و تیزبینانه ای وجود دارد که اگر مسئولان به تمام این نکات بدون قید و شرط عمل می‌کردند کشور ایران الان به یک مدینه فاضله تبدیل شده بود و تمام یا بخش عمده‌ای از مشکلات این مملکت با عمل به توصیه‌های ایشان مرتفع می‌شد.

وی گفت: لازم است که مسئولان در راستای تثبیت قیمت‌ها تلاش کرده و از تغییر مکرر و لحظه‌ای قیمت کالاها به عنوان یک مطالبه مهم مردم جلوگیری کنند.

امام جمعه موقت ایلام عنوان کرد: مسئولان باید آگاه باشند که هرگونه کم کاری یا اهمال و سهل انگاری از سوی آنها موجب نارضایتی و سرخوردگی مردم و این اشتباهات مسئولان به زعم مردم به پای نظام نوشته می‌شود.

حجت الاسلام سراج با انتقاد از وضعیت توزیع آب شرب شهر ایلام، گفت: به علت عدم توزیع متوازن و عادلانه برخی نقاط شهر در طول شبانه روز با مشکل دریافت آب مواجه است و در برخی مناطق وفور آب را شاهد هستیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1317145

مهمترین اخبار ایران و جهان: