نیوز سیتی!
08 تیر 1402 - 17:17

فراخوان مواکب مردمی جشن بزرگ خیابانی عید غدیر در کرمانشاه

کرمانشاه- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری «مهمانی کیلومتری» در شهر کرمانشاه از فراخوان مواکب مردمی برای پذیرایی جشن خیابانی عید غدیر خبر داد.

حجت الاسلام یوسف احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: جشن‌های دهه امامت و ولایت در استان کرمانشاه از روز ششم تیر ماه با اهتزاز بزرگترین پرچم غدیر در پارک شیرین شهر کرمانشاه آغاز شد.

وی افزود: جشن‌ها و برنامه‌های مختلفی با هماهنگی تمام دستگاه‌های فرهنگی برنامه ریزی شده که در دهه امامت و ولایت برگزار خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه یکی از اصلی ترین برنامه‌های دهه امامت و ولایت در کرمانشاه جشن خیابانی غدیر است، گفت: جشن بزرگ خیابانی غدیر همزمان با روز عید سعید غدیر در شهر کرمانشاه برپا خواهد شد.

احمدی خاطر نشان کرد: در جشن خیابانی غدیر ایستگاه‌های صلواتی و مواکب از اول مراد حاصل تا سه راهی مسکن شهر کرمانشاه از ساعت هشت صبح برای پذیرایی و جشن برپا می‌شود.

وی با اشاره به به اعلام فراخوان مواکب مردمی برای پذیرایی جشن خیابانی عید غدیر، ادامه داد: از مردم، مواکب، هیئت‌های مذهبی و مساجد استان کرمانشاه دعوت می‌شود تا برای پذیرایی و برگزاری باشکوه جشن خیابانی عید غدیر اعلام آمادگی خود را به به شماره ۰۹۱۸۹۹۵۴۰۹۲ تا روز دوشنبه ۱۲ تیر ماه اعلام کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1318001

مهمترین اخبار ایران و جهان: