نیوز سیتی!
19 تیر 1402 - 00:13

نامه تغییر استاندار قزوین بدون اطلاع مجمع نمایندگان بود

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس با اشاره به ارسال نامه یکی از نمایندگان برای معرفی جایگزین برای استاندار قزوین گفت: این نامه بدون هماهنگی همه اعضای مجمع نمایندگان بود .

به گزارش خبرنگار مهر، فاطمه محمدبیگی عصر یکشنبه در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه استان قزوین با بیان اینکه امروز استان قزوین به پایتخت پروژه‌های سلامت در کشور تبدیل شده است، اظهار کرد: بیش از ۸۰ پروژه عمرانی در حوزه سلامت در استان قزوین در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه یکی از اقدامات خوب مجلس شورای اسلامی تصویب طرح جوانی جمعیت بود، افزود: با اجرای این طرح بیش از ۷۳۰ هزار وام و بیش از ۴۰۰ هزار خودرو به مادران واجد شرایط این طرح پرداخت شد.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در حوزه خوابگاه متأهلین نیز که یکی از اقدامات خوب مجلس بود متأسفانه عملکرد وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری کند و ضعیف بوده است.

این مسئول با اشاره به ارسال لایحه عفاف و حجاب به مجلس ادامه داد: این لایحه از سوی دولت ارسال شده اما علی رغم اینکه یک بار خواهان اصلاحات در آن بودیم اما متأسفانه تغییرات صورت گرفته در آن راضی کننده نیست و باید بپذیریم آوار لایحه‌ای که به دولت مرتبط است بر سر مجلس خراب شد.

وی تصریح کرد: در لایحه عفاف و حجاب نه تنها طبقه بندی برای افراد در نظر گرفته نشده بلکه بخش اعظم این لایحه سلبی است و ابزارهای ایجابی در آن در نظر گرفته نشده است

محمدبیگی با بیان اینکه بحث افزایش بودجه در استان یک اصل بوده و همیشه به دنبال آن بوده‌ایم، گفت: شاید در لایحه بودجه قزوین جایگاه خوبی نداشته باشد اما در بودجه‌های ملی جزو استان‌های خوب هستیم وی می‌توانیم بودجه‌های خوبی را جذب کنیم.

وی با اشاره به طرح موضوع استیضاح وزیر کشور در مجلس اظهار کرد: موافق استیضاح وزیر کشور نیستم و معتقدم با توجعهع به در پیش بودن انتخابات باید وزارت کشور با آرامش به مسیر خود ادامه دهد.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی افزود: به نامه معاون وزیر کشور در رابطه با تعامل استانداران با نمایندگان انتقاد جدی داریم و نبایدبا چنین اقداماتی کشور را درگیر حاشیه کرد.

وی تصریح کرد: در استان قزوین نیز در مقابل برخی مدیران ناکارآمد تعداد مدیران جوان، انقلابی و پویا بیشتر است و طبیعتاً همانطور که از مدیران ضعیف در استان انتقاد داریم از مدیران انقلابی و خوبی که منصوب شده‌اند نیز حمایت می‌کنیم.

محمدبیگی با اشاره به ارسال نامه یکی از نمایندگان برای معرفی جایگزین برای استاندار قزوین گفت: این نامه بدون هماهنگی همه اعضای مجمع نمایندگان بود و اطلاعی از این نامه نداشتیم.

وی در پایان یادآور شد: همانطور که از مدیران قوی در استان حمایت می‌کنیم با توجه به جایگاه نظارتی خود در استان خواستار برخورد و تغییر مدیران ناکارآمد استان هستیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1346701