نیوز سیتی!
03 تیر 1402 - 09:48

تداوم پخت فوق‌العاده نان در ۲۰ واحد نانوایی کشیک اردبیل

فرماندار اردبیل گفت: بر اساس تصمیم قرارگاه رصد و پایش آرد و نان شهرستان از اول تیرماه تداوم پخت شیفت عصر نان لواش فوق العاده در ۲۰ واحد نانوایی کشیک شهری برنامه ریزی شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سیدمحمد اعتماد اعجازی صبح امروز در جلسه قرارگاه رصد و پایش آرد و نان شهرستان اردبیل اظهار کرد: بر اساس تصمیم قرارگاه رصد و پایش آرد و نان شهرستان از اول تیرماه تداوم پخت شیفت عصر نان لواش فوق العاده در ۲۰ واحد نانوایی کشیک شهری برنامه ریزی شده است و مقرر شده در بازه زمانی ۱۰ روزه اول تیر ماه ۳۰ تن آرد در این تعداد نانوایی‌ها پخت و به همشهریان عزیز عرضه شود‌. 

وی افزود: ضمن پیگیری افزایش تعداد نانوایی‌های کشیک در ماه‌های پیش روی تابستان به‌ویژه برای مناطق گردشگری و مسافرپذیر شهرستان، اهتمام ویژه برای تشدید نظارت، رصد و پایش صفر تا صد فعالیت واحدهای نانوایی شهری و روستایی شهرستان انجام می‌گیرد.

فرماندار اردبیل بیان کرد: در فصل تابستان با واحدهای نانوایی متخلف اشد برخورد قانونی شده و نانوایی‌های دارای کارکرد، بی کم و کاست بطرق مختلف تشویق و حمایت خواهند شد. 

اعتماد تشریح کرد: پخت فوق العاده و عصرگاهی نان در نانوایی‌های کشیک اردبیل از ۱۱ خرداد ماه در حال انجام بوده و اسامی و آدرس آنها در درگاه الکترونیکی فرمانداری اردبیل و سازمان صنعت معدن تجارت استان اردبیل برای اطلاع عموم شهروندان عزیز بارگذاری شده است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1304901

مهمترین اخبار ایران و جهان: