نیوز سیتی!
05 تیر 1402 - 14:18

برخورد قانونی با نانوایان متخلف در خوزستان انجام می‌شود

اهواز- مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان از استقرار ناظران این اداره کل در کارخانه‌های آرد استان همزمان با شروع دومین مرحله طرح پایش آرد از کارخانه تا نانوایی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، امید جهان‌نژادیان با اعلام این خبر بیان کرد: با حضور ناظران اداره کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان در همه کارخانه‌های آرد استان مسیر تولید آرد تا زمان تحویل در نانوایی‌ها مورد پایش قرار خواهد گرفت و تلاش می‌شود با اجرای دقیق این طرح دست سودجویان اقتصادی از این سرمایه گران‌بها کوتاه شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان افزود: واحدهای خبازی ملزم به پخت سهمیه روزانه خود و همکاری همه جانبه با بازرسان سازمان جهاد کشاورزی و دیگر گروه‌های مجاز بازرسی هستند.

جهان‌نژادیان افزود: همه واحدهای آزاد پز از این پس باید از طریق سامانه یکپارچه فروش، آرد مورد نیاز خود را تأمین کنند در غیر این صورت برخورد قانونی لازم با آنان صورت می‌گیرد.

وی اظهار کرد: دولت بیشترین یارانه را در بخش گندم، آرد و نان پرداخت می‌کند از این رو باید متولیان امر در اجرای صحیح بازرسی و نظارت بر عملکرد واحدهای تولیدی نقش پررنگ‌تری را ایفا کنند.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان با اشاره به وظیفه ذاتی این اداره کل در راستای تأمین این کالای اساسی بیان کرد: خوزستان نه تنها در تأمین آرد این استان بلکه سایر نقاط کشور نقش به سزایی دارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1310789

مهمترین اخبار ایران و جهان: