نیوز سیتی!
27 خرداد 1402 - 16:18

طرح جهادی افسران سپاه پیشرفت عامل تقویت بنیه علمی دانش آموزان است

بیرجند- استاندار خراسان جنوبی گفت: طرح جهادی افسران سپاه پیشرفت در آموزش و پرورش به تقویت بنیه تحصیلی دانش آموزان کمک می کند و از اهمیت بالایی برخوردار است.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد قناعت ظهر شنبه در شورای آموزش و پرورش استان با بیان اینکه طرح جهادی افسران سپاه پیشرفت طرحی برای استفاده بهینه از توانمندی معلمان جهادگر در آموزش و پرورش است، افزود: همچنین این طرح یکی از کارهای زیربنایی و اساسی برای تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان و رفع ضعف‌ها و مشکلات آنان است.

وی با اشاره به وجود مشکلات در برخی از اردوگاه‌های دانش آموزی استان، اظهار کرد: پیگیری و حل مشکلات این اردوگاه‌ها باید با تعامل و برگزاری جلسات رفع شود.

قناعت با اشاره به اهمیت ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی آموزش و پرورش، بیان کرد: ایمان، ولایتمداری و اعتقاد درونی افراد به نظام و انقلاب اسلامی باید اولین و بالاترین شاخص در جذب معلم باشد.

وی اداه داد: بحث انتخاب مصاحبه گران پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی از اهمیت بالایی برخوردار است و باید با حساسیت دنبال شود.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به دستور کار جلسه مبنی بر بررسی مشکل انشعابات آب، برق و گاز در یک باب مدرسه در بیرجند، گفت: خواستاریم جلسه‌ای با محوریت فرماندار بیرجند برای پیگیری و رفع این مشکل برگزار شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1290689

مهمترین اخبار ایران و جهان: