نیوز سیتی!
05 تیر 1402 - 09:49

14 طرح صنعتی در چهارمحال و بختیاری افتتاح می‌شود

سرپرست صمت چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ۱۴ طرح آماده در دهه تولید افتتاح می‌شود، گفت: برای این طرح‌ها در مجموع ۳۳۵ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است و ۲۱۷ نفر اشتغال‌زایی مستقیم به همراه دارد.

فضل‌الله رحمتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: واحد تولید انواع لوله پلی‌اتیلن تک‌لایه و پنج‌لایه و اتصالات با ظرفیت یک‌هزار و ۸۰۰ تن در شهرک صنعتی شهرکرد افتتاح شد.

سرپرست صمت چهارمحال و بختیاری با اشاره به سرمایه‌گذاری هفت میلیارد تومانی این مجموعه، افزود: ۱۵ نفر نیرو به صورت مستقیم در این واحد صنعتی مشغول به فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه ۱۴ طرح آماده در دهه تولید افتتاح می‌شود، بیان کرد: برای این طرح‌ها در مجموع ۳۳۵ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است و ۲۱۷ نفر اشتغال‌زایی مستقیم به همراه دارد.

رحمتی تصریح کرد: این طرح‌ها در زمینه خوراک دام، شن و ماسه، حبوبات بسته‌بندی، خشکبار، قند و نبات، آب‌نبات، انواع ظروف و جعبه پلاستیکی، دستمال کاغذی، جعبه‌های مقوایی روکش‌شده، ظروف یکبار مصرف، انواع مایع دستشویی و ظرفشویی، انواع پالت چوبی، نخ و پشم خالص و مصنوعات چوبی است.

در حال حاضر در این استان بیش از یک‌هزار واحد صنعتی در حال فعالیت است که ۳۶ واحد از این مجموعه واحدهای بزرگ و دارای اشتغال بالای ۱۰۰ نفر و ۳۲ واحد متوسط با اشتغال بین ۵۰ تا ۱۰۰ نفر و بقیه واحدهای صنعتی کوچک هستند.

تاکنون با صدور بیش از ۲ هزار جواز تاسیس و افزون بر ۴۰۰ طرح با سرمایه‌گذاری بالای ۶۰ درصد طرح‌های صنعتی اجرایی شده که در راستای کمک به تکمیل این طرح گام‌های بلندی برداشته شده است.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۵

منبع: فارس
شناسه خبر: 1309945

مهمترین اخبار ایران و جهان: