نیوز سیتی!
22 خرداد 1402 - 13:21

طرح جهادی شهید «عجمیان» در مدارس لرستان اجرا شد

خرم‌آباد- مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: مرحله دوم طرح جهادی شهید «عجمیان» با هدف بهسازی و شاداب سازی مدارس مناطق کم برخوردار این استان اجرا شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا عزتی امروز دوشنبه در جلسه‌ای با موضوع چگونگی اجرای طرح جهادی شهید «عجمیان» هدف آن بهسازی و شاداب سازی مدارس مناطق کم برخوردار لرستان، اظهار داشت: از جمله اهداف عالی نظام اسلامی برقراری عدالت اجتماعی در همه سطوح است که در این بین عدالت آموزشی اساسی‌ترین مقوله عدالت اجتماعی محسوب می‌شود.

وی گفت: امروز نیز هدف نظام آموزشی ما برقراری عدالت آموزشی به معنای واقعی آنکه همانا برقراری امکانات لازم برای تحصیل مناسب همه دانش آموزان فارغ از شهر و روستا و منطقه‌ای است که در آن زندگی می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با تاکید بر لزوم اجرای سریع، مؤثر و مطلوب طرح شهید «عجمیان» در استان محروم لرستان، در رابطه با جایگاه این طرح جهادی، گفت: مقام معظم رهبری همواره بر انجام کارهای جهادی اینچنینی تاکید داشته‌اند و بارها تذکر داده‌اند که کشور را جز با روحیه جهادی و کار جهادی نمی‌توان به آن نقطه‌ی مطلوب خود رساند.

عزتی در ادامه از همکاری و همراهی خوب اداره کل نوسازی مدارس تشکر کردند.

یونس بهاروند مدیر کل نوسازی مدارس لرستان نیز در این جلسه، گفت: هدف این طرح آماده سازی مدارس برای ورود دانش آموزان به مدارس در مهرماه و شروع یک سال تحصیلی همراه با نشاط است.

وی از جمله اهداف دیگر اجرای این طرح را آشناسازی دانش آموزان با انجام کارهای جهادی برشمرد و گفت: حضور دانش آموزان در سطوح مختلف اجرای این طرح را ضروری است.

بنا بر این گزارش، فاز اول طرح شهید «عجمیان» در نوروز امسال اجرا شد و اکنون مرحله تابستانی این طرح در حال اجرا است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1280101

مهمترین اخبار ایران و جهان: