نیوز سیتی!
22 خرداد 1402 - 20:33

رشد 21 درصدی تردد خودرویی در محورهای مواصلاتی ایلام در سال جاری

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری ایلام از رشد 21 درصدی تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی استان از ابتدای سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

حیدر دشتی‌پور معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری ایلام شامگاه دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: هشت میلیون و ۶۵۵ هزار و ۹۶۲ تردد وسایل نقلیه در سطح جاده‌های استان ایلام به ثبت رسیده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۱ درصد افزایش نشان می‌دهد.

وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون پرترددترین محورهای مواصلاتی استان متعلق به مسیرهای چوار و سرابله به مقصد ایلام و برعکس با یک میلیون ۵۴ هزار و ۷۹ مورد ثبت تردد بوده است.

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری استان ایلام یاد آور شد: در این مدت در جاده های چوار – ایلام با ۶۴۲ هزار و ۹۱۷ و مسیر سرابله – ایلام با ۴۱۱ هزار و ۱۶۲ مورد تردد ثبت شده است.

وی اضافه کرد: در این بازه نیز بیش از یک میلیون و ۳۹ هزار تردد با بیش از ۲۵ درصد تردد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ثبت شد.

دشتی پور تاکید کرد: مردم قبل از آغاز هرگونه سفر جاده با تماس با سامانه ۱۴۱ (مرکز مدیریت راه‌های کشور) از آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی مطلع شوند.

پایان پیام/

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1281245

مهمترین اخبار ایران و جهان: