نیوز سیتی!
28 خرداد 1402 - 13:49

روایت ستاره اینتر از برگ برنده کروات‌ها در فینال اروپا

ستاره تیم ملی کرواسی می‌گوید «تجربه» نقش بزرگی در بازی برابر اسپانیا ایفا خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، «ایوان پریشیچ» هافبک تیم ملی کرواسی می‌گوید تجربه این تیم می تواند عامل مهم برتری مقابل اسپانیا در فینال امشب لیگ ملت‌های اروپا باشد.

کرواسی پس از کسب مقام نایب‌قهرمانی و سومی در ۲ جام جهانی اخیر، به‌دنبال کسب اولین جام معتبر خود در روتردام هلند است.

پریشیچ، ستاره تیم اینتر و عضو کلیدی تیم ملی کرواسی در موفقیت‌های اخیر آن‌ها، روز شنبه و در کنفرانس خبری پیش از دیدار با اسپانیا گفت: « ما مدت‌های زیادی است که در کنار هم بوده‌ایم و هسته مرکزی تیم درک متقابل و عمیقی از یکدیگر دارند.

هافبک ۳۴ ساله کروات‌ها درباره تیم حریف می گوید: «تیم ملی اسپانیا بازیکنان جوان و جدید زیادی دارد اما  آن‌ها در تیم‌های بزرگ بازی می‌کنند. با این حال، ما تجربه بیشتری از آن‌ها داریم و در جام‌های جهانی ۲۰۱۸ و ۲۰۲۲ دوم و سوم شده‌ایم».

او در ادامه گفت: «ما برتری بیشتری به نسبت آن‌ها داریم. ما از روسیه و قطر تجربه‌های فوق‌العاده‌ای کسب کرده‌ایم اما ما درباره اسپانیا صحبت می‌کنیم. آن‌ها همیشه تیم ملی بزرگی بوده‌‌اند».

شاگردان «زلاتکو دالیچ» پس از کسب پیروزی چهار بر ۲ مقابل میزبان در دیدار نیمه‌نهایی، پای به دیدار نهایی گذاشته‌اند و امشب (یکشنبه) در ورزشگاه دیکویپ با اسپانیایی مصاف خواهند کرد که ایتالیا را از پیش رو برداشته است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1292789

مهمترین اخبار ایران و جهان: