نیوز سیتی!
25 خرداد 1402 - 20:27

سنگ اندازی برخی مسئولان عامل کندی پروژه مسکن ملی شهرک فرهنگیان

همدان- پروژه مسکن ملی شهرک فرهنگیان همدان به سبب سنگ اندازی برخی مسئوولان، در مقاطعی متوقف و یا کند پیشرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن خانجانی موقر پنجشنبه در حاشیه بازدید از پروژه مسکونی ۴۸۰ واحدی شهرک فرهنگیان همدان، گفت: آن گونه که متولیان ساخت پروژه عنوان می‌کنند، آغاز عملیات اجرایی پروژه بهمن ۱۳۹۹ بوده و ماه‌های نخست پیشرفت خوبی داشته است.

وی اظهار کرد: این پروژه در ۶۰ هزار مترمربع زیر بنا شامل ۴۸ بلوک ۵/۵ طبقه ۱۰ واحدی در دست ساخت است، با این وجود به دلایل مختلف و البته به سبب سنگ اندازی برخی مسئولان، روند ساخت پروژه در مقاطعی متوقف و یا کند پیشرفته است.

دادستان همدان افزود: جای سوال است که چرا مسئولان هنوز به منظور صدور پروانه و یا بیمه‌های مربوطه برای این پروژه اقداماتی که باید، انجام نداده‌اند و شرایط را برای سازنده دشوار کرده‌اند!

خانجانی موقر عنوان کرد: زمانی که تعداد قابل توجهی از مردم برای صاحب خانه شدن به هر دری می‌زنند، نباید شرایط را برای متقاضیان این واحدهای مسکونی که گفته شده ۹۰ میلیون تومان سهم خود را پرداخته کرده‌اند سخت کرد.

وی قول مساعد داد تا با بررسی مشکلات موجود و پیگیری و مکاتبه با دستگاه‌های متولی علت تأخیر در همکاری و هماهنگی آنان با سازنده پروژه مشخص و برای حل مشکلات راهکارهای قانونی ارائه شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1287689

مهمترین اخبار ایران و جهان: