نیوز سیتی!
15 تیر 1402 - 17:54

۳۰۰ موکب در جشن خیابانی غدیر فعالیت می‌کنند

گرگان- مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان از برگزاری جشن خیابانی ۳ کیلومتری در گرگان خبر داد و گفت: ۳۰۰ موکب توسط گروه‌های مردمی در این جشن فعالیت می‌کنند.

حجت الاسلام عباسعلی گرزین در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص جشن خیابانی کیلومتری در گلستان گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده جشن خیابانی در گرگان به طول ۳ کیلومتر از چهار راه میدان تا سه راه بهارستان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه جشن خیابانی در گرگان از ساعت ۱۶ تا ۲۳ برگزار خواهد شد، افزود: طبق برنامه ریزی های انجام شده ۳۰۰ موکب توسط گروه‌های مردمی در این جشن راه اندازی می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: اجرای بازی‌های محلی یکی دیگر از برنامه‌هایی است که با محوریت خانواده در کنار این مراسم برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: جشن خیابانی غدیر در گنبد از میدان مرکزی تا خیابان خیام، در کلاله در خیابان منتهی به مصلای امیرالمومنین (ع)، در آزادشهر از میدان مرکزی تا مصلی، در مینودشت از میدان مرکزی تا سه راه شهرداری، در رامیان از میدان مرکزی تا میدان امام علی، در کردکوی از تقاطع انقلاب تا گلزار شهدا، در علی آباد کتول از چهارراه جنگلده تا چهار راه قصر، در بندرگز از خیابان بانک صادرات تا خیابان بانک ملی، در گالیکش ابتدای خیابان امام حسن مجتبی (ع) و در نگین شهر از میدان شهرداری تا خروجی شهر برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: طبخ ١١٠ دیگ و توزیع ١۵ هزار پرس اطعام علوی در عید بزرگ غدیر از دیگر برنامه‌هایی است که توسط خیرین اجرایی می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1338345

مهمترین اخبار ایران و جهان: