نیوز سیتی!
29 دی 1402 - 16:17

امام جمعه یزد: دولت بیشتر بر نرخ گذاری‌ها نظارت کند

امام جمعه یزد با اشاره به ضرورت نظارت بیشتر دولت بر نرخ گذاری‌ها، گفت: تورم مردم را دچار مشکل کرده و دولت بر سودهای کلانی که در پی واردات و تولید روی اجناس کشیده می شود، نظارت کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی در خطبه‌های این هفته ۲۹ دیماه نماز جمعه مرکز استان، با بیان این‌که مشکلات نباید انسان را از خدا غافل کند، اظهار کرد: مشکلات امروز زندگی نباید ما را از خدا، دین، انقلاب و نظاممان دور کند زیرا ملت ایران عظمت و بزرگی دارد که در دنیا مثال زدنی است و نباید با سختی‌های گذرا از پا در بیاید و به ارزش‌های خود پشت کند.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری اعتکاف،‌ افزود: اعتکاف پاکی از پلیدی‌هاست و انسان معتکف با پاک کردن خود از پلیدی‌ها و گناه به جامعه باز می گردد و زندگی جدیدی را آغاز می‌کند.

زمینه مشارکت آحاد مردم در انتخابات فراهم شود

امام جمعه یزد همچنین با اشاره به در پیش بودن انتخابات، گفت: در ایام باقی مانده تا انتخابات باید همه خود را آماده کنیم تا این رویداد مهم در کشور ما با مشارکت آحاد مردم برگزار شود.

آیت الله ناصری از دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات خواست تا زمینه مشارکت آحاد مردم در انتخابات را فراهم کنند و تأکید کرد: مشارکت در انتخابات در حقیقت تلاش برای پایداری نظام است.

نماینده ولی فقیه در استان یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت نظارت بیشتر دولت بر نرخ گذاری‌ها، تأکید کرد: تورم مردم را دچار مشکل کرده و دولت بر سودهای کلانی که در پی واردات و تولید روی اجناس کشیده می شود، نظارت کند.

امام جمعه یزد خاطرنشان کرد: عده‌ای از ارز دولتی استفاده می کنند و کالاهایی را وارد می کنند و آن را با سودهای نا متعارف به دست مصرف کننده می‌رسانند که لازم است بر این نرخ گذاری ها نظارت شود.

پایان پیام/الف

منبع: فارس
شناسه خبر: 1642789

مهمترین اخبار ایران و جهان: