نیوز سیتی!
21 بهمن 1402 - 12:05

خریداری 8 دستگاه ماشین‌آلات جدید در شهرداری شهرکرد

مسؤول واحد نقلیه و موتوری شهرداری شهرکرد گفت: برای ارائه خدمات مطلوب در حوزه شهری و عمرانی هشت دستگاه ماشین‌آلات جدید با اعتباری بالغ بر 32 میلیارد و 458 میلیون تومان خریداری شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، بابک احمدی گفت: برای ارائه خدمات مطلوب در حوزه شهری و عمرانی هشت دستگاه ماشین‌آلات جدید با اعتباری بالغ بر ۳۲ میلیارد و ۴۵۸ میلیون تومان در شهرداری شهرکرد خریداری شد.

مسؤول واحد نقلیه و موتوری شهرداری شهرکرد افزود: سه دستگاه کامیونت فوتون ام‌فور(M۴) زباله‌کش با ۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار، یک دستگاه فلاسک آسفالت با یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار و یک دستگاه بیل بکهو با حدود ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار خریداری شده است.

وی ادامه داد: همچنین یک دستگاه بیل چرخ لاستیکی TW۲۱۰ با ۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار و ۲ دستگاه کامیون ۱۹۲۷ با ۹ میلیارد و ۳۷۴ میلیون تومان اعتبار نیز خریداری شد.

احمدی بیان کرد: همچنین یک دستگاه بیل چرخ لاستیکی TW۲۱۰ با ۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار و ۲ دستگاه کامیون ۱۹۲۷ با ۹ میلیارد و ۳۷۴ میلیون تومان اعتبار نیز خریداری شد.

وی ادامه داد: تلاش می‌شود تا ۳ دستگاه کامیونت فوتون ام فور، دستگاه فلاسک آسفالت و ۲ دستگاه کامیون ۱۹۲۷ تا پایان امسال تحویل شود و بیل بهکو و بیل چرخ لاستیکی در سال آینده تحویل داده می‌شود.

پایان پیام/۶۸۰۴۵

منبع: فارس
شناسه خبر: 1666845

مهمترین اخبار ایران و جهان: