نیوز سیتی!
21 بهمن 1402 - 09:13

فرماندار اسلام‌آبادغرب: اگر ما رأی ندهیم؛ دشمن رأی می‌دهد

حمیدرضا کرمی فرماندار شهرستان اسلام‌آبادغرب گفت: آنچه از صندوق خارج می‌شود فارغ از این‌که نام چه کسی هست برای ما مهم است، زیرا او فردی است که مورد انتخاب و تشخیص مردم است.

حمیدرضا کرمی فرماندار شهرستان اسلام‌آبادغرب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در کرمانشاه اظهار کرد: اسلام‌آبادغرب دومین شهرستان استان کرمانشاه ازلحاظ جمعیتی با 150 هزار نفر جمعیت است که صد هزار نفر در شهر و ۵۰ هزار نفر در سطح روستا ساکن هستند و تدابیر لازم برای یک انتخابات پرشور و با مشارکت بالا برای مردم شهر و روستاهای اسلام‌آبادغرب پیش‌بینی‌شده است.

وی افزود: در بخش مرکزی ۱۰۳ صندوق جهت جمع‌آوری آراء و در بخش حمیل بالغ‌بر ۲۹ صندوق در حوزه انتخابیه اسلام‌آبادغرب آماده است و در حوزه دالاهو هم آمار و اطلاعات در شهرستان تجمیع می‌شود.

فرماندار اسلام‌آبادغرب با تصریح اینکه در حوزه مشارکت نزدیک به ۴۲ نفر از نامزدهای انتخاباتی تائید صلاحیت شدند، گفت: ما انتظارمان این است با توجه به بافت خاص مردم این منطقه و تنوع نامزدهای انتخاباتی از هر ایل و قبیله و تفکری شاهد حضور چشم‌گیر مردم در پای صندوق رأی باشیم.

* آنچه برای هیئت اجرایی انتخابات مهم است، مشارکت حداکثری و برگزاری انتخابات در امنیت کامل و سلامت است. 

وی بابیان این‌که مردم در طول انقلاب و در تمام عرصه‌ها و میادین پای انقلاب و آرمان‌های رهبر بودند، تصریح کرد: بنده به‌عنوان خادم و خدمتگزار مردم انتظاری که دارم از این عزیزان مخصوص رأی اولی‌ها در انتخابات شرکت کنند اگر ما رأی ندهیم دشمن رأی می‌دهد اگر ما رأی ندهیم ضدانقلاب رأی می‌دهند.

وی ادامه داد: ازآنجاکه همه ما با آرمان‌های امام و شهدا عهد بستیم پای انقلاب و نظام باشیم لذا 11 اسفندماه روز به‌نمایش ‌گذاشتن این پیوند ناگسستنی مردم با انقلاب است.

کرمی در خصوص اقدامات هیئت اجرایی شهرستان برای افزایش مشارکت در انتخابات، مطرح کرد: اقدامات خوبی ازجمله جلسات با منتفذین و بزرگان، ریش‌سفیدان در حوزه دانشگاه ورزشکاران و برنامه‌های سطح شهر در مناسبت‌های مختلف پیرامون اهمیت مشارکت داشته‌ایم و تبیین کرده‌ایم. امام‌جمعه شهرستان در خطبه‌های نماز جماعت، مدیران در محافل و مجالس شخصی و خصوصی و محافل ادارات بحث افزایش مشارکت در انتخابات را پیگیری کردند. همچنین معاونین فرماندار در مدارس و دانشگاه‌ها حضور پیدا کرده و در بحث انتخابات بابرگزاری نشست‌های هم‌اندیشی جهت افزایش مشارکت مردم اجرا کرده‌اند.

وی گفت: جامعه اطلاعاتی نیروهای نظامی و انتظامی با اشرافیت کاملی که نسبت به منطقه دارند و جلساتی متعددی که در خصوص جهت ایجاد فضای کاملاً امن و با اطمینان خاطر درروند کامل اجرای این انتخابات، ان‌شاءالله شاهد برقراری امنیت کامل در انتخابات خواهیم بود.

فرماندار اسلام‌آبادغرب خاطرنشان کرد: آنچه از صندوق خارج می‌شود فارغ از این‌که نام چه کسی هست برای ما مهم است زیرا نام فرد منتخب بوده و آنچه مردم تائید کنند مورد تائید ما هم هست و وظیفه ما صیانت از رأی مردم است.

کرمی اشاره‌ای به بروز بودن دستگاه‌های احراز هویت در زمان انتخابات کرد و گفت: دستگاه‌های احراز هویت ما کاملاً در بستر اینترنت قرار دارند و شعبه‌های شهری و روستایی ما از این نظر مشکل خاصی ندارند.

پایان پیام/ 3851

منبع: فارس
شناسه خبر: 1666589

مهمترین اخبار ایران و جهان: