نیوز سیتی!
20 بهمن 1402 - 11:29

راهپیمایی یوم الله 22 بهمن 140 نقطه خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود

راهپیمایی یوم الله 22 بهمن 1402 در بیش از 140 نقطه خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی امروز اعلام کرد: راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ در بیش از ۱۴۰ نقطه استان برگزار می‌شود.

در بیانیه که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی به مناسبت برگزاری راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ماه صادر کرد از عموم مردم همیشه در صحنه و ولایت مدار استان برای حضور در این اجتماع مردمی دعوت به عمل آورد.

در این بیانیه حضور آمده است: بســم الله الـرحـمن الـرحیـم

یوم الله ۲۲ بهمن ماه ۱۳۵۷ فتح الفتوح بزرگ مردمی است که پس از سال ها جهاد و قیام به بار نشست و همچون خورشیدی فروزان بر جهان غرق شده در ظلمات جهالت مدرن تلألو یافت و جان های یخ زده از ظلم و استبداد را از زنجیر بندگی و اسارت استعمار و استکبار رهایی داد.

حضـور حمـاسـی و وحـدت‌بخش مردم ایـران در مراسمات چــهــل و پنجمیـن ســالگـرد پیــروزی انــقلاب اســلامـی با شعار محوری«جشن ملی، مشارکت پرشور، آینده روشن» تجدید بیعتی دوباره با آرمانهای والای حضـرت امام خـمـینی«رحمت الله علیه»، حضرت امام خامنه ای«مدظله العالی» و شهدای والامقام بوده و برای دوستان مایۀ  نشاط و امید و برای دشمنان زبون این انقلاب مایۀ یأس و ناامیدی است.

راهپیمایی یــوم‌الله ۲۲ بـهمـن در استان خراسان جنوبی صـبح روز یکشــنبه، در بیش از صد و چهل نقطه استان همزمان با سـراســر کشــور برگزار می‏گردد این مراسم در مرکز استان از سـاعـت۹:۰۰ صــبح از مسـیـر میدان شهدا به سمت میدان قدس آغاز خواهد شد وسخنران محوری این مراسم حضرت حجت الاسلام و المسلمین شیرازی، جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح خواهند بود.

مراسم گلبانگ الله اکبر و نور افشانی نیز در سطح استان همزمان با سراسر کشور در تاریخ ۲۱ بهمن ساعت ۲۱ برگزار خواهد شد. زمان شروع این مراسم در شهر بیرجند ساعت ۱۹:۳۰ در محل امامزادگان باقریه خواهد بود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، ضمن تبریک فرارسیدن یوم الله ۲۲ بهمن، از عموم  اقشار مردم شریف و همیشه در صحنه استان دعوت نمود با حضور پرشور و گسترده خود  در مراسم گلبانگ الله اکبر و نورافشانی و راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، اتحاد، همدلی و حضور معنادار خود در صحنه های دفاع از ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی را در معرض دید جهانیان قرار دهند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1665889

مهمترین اخبار ایران و جهان: