نیوز سیتی!
01 بهمن 1402 - 01:10

حساسیت انتخابات باید برای مردم یادآوری شود

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اینکه مردم همیشه در همه صحنه‌ها اقتدار آفرین بوده‌اند، اما حساسیت انتخابات پیش‌رو باید یادآوری شود، گفت: بیش از یک هزار هادی سیاسی، دستاورد‌های نظام را در حوزه‌های مختلف برای مردم تبیین می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سردار جهانبخش کرمی، فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در جلسه قرارگاه جهاد تبیین استان زنجان با اشاره به اینکه در طرح ملی جهاد تبیین همه دستگاه‌های اجرایی باید حضور فعالی داشته باشند، اظهار داشت: قلمرو طرح ملی جهاد تبیین شامل همه افشار است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اینکه باتوجه‌به شرایط منطقه‌ای و تلاش دشمنان برای ضربه‌زدن به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: ما هم باید در مقابل تلاش دشمنان، کمر همت ببندیم تا فتنه دشمن نقش‌برآب بشود.

وی با اشاره به اینکه مردم همیشه در همه صحنه‌ها اقتدار آفرین بوده‌اند، اما حساسیت انتخابات پیش‌رو باید یادآوری شود، گفت: بیش از یک هزار هادی سیاسی، دستاورد‌های نظام را در حوزه‌های مختلف برای مردم تبیین می‌کنند.

سردار کرمی با بیان اینکه اگر امروز در جهاد تبیین وارد عمل نشویم، دشمن ضربه جبران‌ناپذیری خواهد زد، افزود: امروز تبیین و تشریح دستاوردهای نظام انقلاب باید موردتوجه قرار گیرد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه مردم استان زنجان همیشه حضور حداکثری در انتخابات داشته‌اند و مطمئناً در انتخابات پیش‌رو هم حضور حداکثری خواهند داشت، ادامه داد: در این راستا محلات پایگاه‌های مقاومت در مساجد فعال‌اند و اقشار ۱۸ گانه بسیج همه برنامه‌ها را پیگیری می‌کند.

وی با بیان اینکه هیچ کاری مهم‌تر از این نیست که ما به جهاد تبیین بپردازیم، گفت: حتماً در برنامه‌های تبیینی شاخص‌هایی که مقام معظم رهبری تعیین کرده‌اند، تبیین خواهد شد.
پایان پیام/۷۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1644101

مهمترین اخبار ایران و جهان: