نیوز سیتی!
01 بهمن 1402 - 16:27

منبری‌ها برای جهاد تبیین، پویش «چله تواصی» راه انداختند

جمعی از منبری‌های جوان کشور در لبیک گویی به بیانات مقام معظم رهبری در زمینه جهاد تبیین و ترویج و تشویق مردم به شرکت در انتخابات، در بازه زمانی 40 روز تا برگزاری انتخابات مجلس شورای سالامی، پویش «چله تواصی» را راه‌اندازی کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، مقام معظم رهبری در دیدار با مردم قم فرمودند: مسئله‌ حضور مردم در صحنه که جزو لوازم حتمی اداره‌ صحیح کشور و پیشرفت انقلاب و به نتیجه رسیدن انقلاب و به هدف‌ها دست یافتن است، باید ترویج بشود، هرکسی صدایی دارد، هر کسی زبان گویایی دارد، هر کسی مخاطبی دارد، هر کسی می‌تواند اثر بگذارد، باید روی این زمینه کار کند: «وَ تَواصَوا بِالحَقّ» این حق است. تواصی به حق وظیفه‌ همه است؛ روحانی باشد، استاد دانشگاه باشد، منبر باشد، صداوسیما باشد، مسئول سیاسی باشد، مدیر فلان دستگاه باشد، عالِم باشد، مرجع باشد، هر کسی باشد، وظیفه است. مردم را بایستی به حضور در میدان، ایستادگی در میدان، آشنایی با لوازم میدان وادار کنند.

بعد از این بیانات و در راستای لبیک به فرمان نائب امام زمان در نشست جمعی از منبری‌های هیأت‌های کشور (رسالات) که به همت جامععه ایمانی مشعر برگزار شد، مقرر شد که از تاریخ یکشنبه اول بهمن‌ماه پویش «چله تواصی» با هدف تبیین به صورت جمعی آغاز شود.

منبری‌ها برای شرکت در این پویش باید یادداشت و محتوای خود را در پیام‌رسان ویراستی با اضافه کردن هشتک #چله_تواصی و #مشارکت منتشر کنند.
نمونه‌ای از یادداشت‌های منتشر شده منبری‌ها به شرح زیر است:

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1644845

مهمترین اخبار ایران و جهان: