نیوز سیتی!
17 بهمن 1402 - 13:41

جوانان نقش بسزایی در مشارکت حداکثری در انتخابات دارند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: جوانان به عنوان یک قشر اثر گذار جامعه نقش بسزایی در برگزاری و مشارکت حداکثری انتخابات در اسفندماه دارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احسان کامرانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان امروز دوشنبه در هفتمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان، با تبریک فرارسیدن دهه فرخنده فجر، عنوان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) دستاوردهای مهم آن استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ایران با پشتوانه حمایت های بی نظیر مردمی بود. 

وی افزود: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به رهبری حضرت امام دست چپاول گران به ویژه استکبار جهانی را از غارت ثروت های کشور کوتاه کرد. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران در سال ۵۷ رخداد بی نظیری در سطح جهان بود و موجب خوشحالی تمامی آزادگان جهان شد. 

کامرانی، خاطرنشان کرد: با وقوع انقلاب بزرگ اسلامی ایران مسیر پیشرفت ایران اسلامی دچار تحولات بزرگی شد و انقلاب با اتکا به توانمندی های داخلی به دستاوردهای بی نظیری همراه بود. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان اظهار داشت: نوجوان و جوانان در پیروزی انقلاب اسلامی و کوتاه شدن دست غارتگر دشمنان از منابع کشور نقش بسزایی داشتند. 

وی در همین خصوص، افزود: انتقال ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل نوجوان و جوان جامعه از اهمیت بسزایی برخوردار است. 

کامرانی، تصریح کرد: نوجوانان و جوانان نقش بسزایی در ایجاد روحیه امید و نشاط در جامعه دارند و ضروری است کلیه جشنواره های مرتبط با جوانان به ویژه جشنواره جوان برتر ایران زمین در هرمزگان باشکوه خاصی برگزار شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، با اشاره به در پیش بودن دو انتخابات خاطرنشان کرد: جوانان به عنوان یک قشر اثر گذار ،جایگاه مهمی در برگزاری انتخاباتی باشکوه در اسفندماه دارند. 

وی تصریح کرد: انتخابات یکی تکلیف بزرگ برای همه جهت برگزاری پرشور آن است و ضروری است با جدیت تمام در این حوزه ورود کنیم.  کامرانی، گفت: دشمنان تمام توان خود به ویژه با جنگ رسانه ای جهت کم رنگ کردن انتخابات و دلسرد کردن مردم برای عدم شرکت در آن بسیج کرده اند که در مقابل آن با برنامه مشخص باید وارد شد و آن را خنثی کرد. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، اظهارداشت: انتخابات پرشور زمینه ساز تشکیل مجلسی قوی، تقویت انسجام ملی، خنثی کننده توطئه ها و فشار های دشمنان و تسریع در توسعه کشور ودر نهایت ایران قوی تر است. 

وی تصریح کرد: بسیاری از مشکلاتی که در شرایط کنونی به ویژه مشکلات اقتصادی کشور با آن مواجه است می توان با برگزاری انتخاباتی باشکوه و تشکیل مجلسی قوی و با برنامه در مسیر رفع آنها با برنامه ریزی مناسب و پشتوانه مردمی اقدام کرد. 

کامرانی، خاطرنشان کرد: در استان هرمزگان در طی دو سال اخیر از سوی دولت مردمی سیزدهم گام های بزرگ برای رشد، توسعه و پیشرفت آن برداشته شده است و روند توسعه استان با مصوبات دور دوم سفر شتاب بیشتری خواهد گرفت. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: کلیه دستگاه های اجرایی و نهادها همه توان و ظرفیت خود را برای برگزاری انتخاباتی باشکوه ، رقابتی و منصفانه به ویژه ترغیب مردم برای مشارکت حداکثری در هرمزگان بسیج کنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1662689

مهمترین اخبار ایران و جهان: