نیوز سیتی!
17 بهمن 1402 - 16:15

امیر تقی‌خانی: اقدامات و دستاوردهای ارتش بیش از گذشته تبیین شود

مشاور فرهنگی و رسانه‌ای فرمانده کل ارتش، گفت: مردم علاقمند هستند از اقدامات و دستاوردهای ارتش در حوزه های مختلف به‌ویژه خودکفایی‌ها و دستاوردها بیشتر بدانند و باید به این حوزه ها بیشتر پرداخته شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، نشست تخصصی مسئولان و کارشناسان حوزه روابط عمومی و رسانه ستاد ارتش با اصحاب رسانه پیش از ظهر امروز (سه‌شنبه ۱۷ بهمن) در این ستاد برگزار شد. 

امیر سرتیپ دوم شاهین تقی‌خانی مشاور فرهنگی و رسانه‌ای فرمانده کل ارتش، گفت: رسانه‌ها به رزمایش‌ها، خودکفایی‌ها و عرصه‌های مختلف خودباوری در ارتش جمهوری اسلامی بیشتر بپردازند.

مشاور فرهنگی و رسانه‌ای فرمانده کل ارتش با بیان اینکه رسانه‌ها باید مدافع ارتش در حریم ارزش‌ها و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشند، اظهار کرد: مردم علاقمند هستند از اقدامات و دستاوردهای ارتش در حوزه های مختلف به‌ویژه خودکفایی‌ها و دستاوردها بیشتر بدانند و باید به این حوزه ها بیشتر پرداخته شود.

در ادامه، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد دهدار رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش در سخنانی با بیان اینکه امروز درگیر جنگ رسانه‌ای در دنیا هستیم، گفت: خدا را شاکریم تا توفیق شد تا در جمع شما اصحاب رسانه قرار بگیریم و امیدوارم نتیجه این نشست سبب ارتقای کیفی برنامه‌ها شده و به اهداف مورد نظر دست پیدا کنیم.

وی در ادامه به اهمیت رسانه از منظر رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و ادامه داد: اخلاق، عقلانیت و عاطفه در انعکاس اخبار بسیار مهم است و امروز همه ما باید در این میدان حرکت کنیم.

در پایان این نشست، سرهنگ سید حسن ابوترابی معاون روابط عمومی و رسانه ارتش با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیروزی انقلاب اسلامی نقش برجسته‌ای داشته است، بیان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در حوزه های مختلفی همچون انتخابات نیز حضوری پررنگ داشته و خانواده‌های ارتش نقش برجسته‌ای در ادوار مختلف انتخاباتی داشتند.

معاون روابط عمومی و رسانه ارتش با بیان اینکه ارتش در تمامی صحنه های نظامی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی نقش پر رنگی داشته است، خاطرنشان کرد: ارتش در دل مردم جای دارد و خدا را شاکر هستیم که این توفیق را داریم که به مردم عزیز خدمت کنیم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1662945

مهمترین اخبار ایران و جهان: