نیوز سیتی!
17 بهمن 1402 - 11:46

کاهش 50 درصدی حوادث جاده‌ای در شهرستان محلات

فرمانده پلیس راه استان مرکزی از کاهش 50 درصدی حوادث جاده‌ای در شهرستان محلات با رفع نقاط حادثه‌خیز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از محلات، محمد پورشمس صبح امروز در بازدید از نقاط حادثه‌خیز محورهای مواصلاتی شهرستان محلات اظهار کرد: در سال گذشته ۱۱ نفر در حوادث جاده‌ای محورهای محلات جان خود را از دست داده و 138 نفر نیز مجروح شدند که امسال این تعداد 50 درصد کاهش داشته است.

وی تصریح کرد: اجرای اقداماتی چون نصب جداکننده در محور محلات دلیجان، تامین روشنایی در برخی محورها و نقاط حادثه‌خیز از جمله محور نیمور به دلیجان از علل اصلی کاهش تلفات جاده‌ای در شهرستان محلات بوده است.

پورشمس اظهار امیدواری کرد با اجرای مصوبات شاهد کاهش هرچه بیشتر تلفات جاده‌ای در شهرستان محلات باشیم.

پیگیری حل مشکلات راه‌های مواصلاتی شهرستان محلات

ترکیان فرماندار محلات نیز حل مشکلات راه‌های مواصلاتی شهرستان  را از مطالبات مهم مردم محلات برشمرد و برپیگیری و تامین اعتبار مطابق برنامه زمان بندی در اسرع وقت تاکید کرد.

وی گفت: رسیدگی به این مطالبه مهم مردمی در راستای حفظ جان مردم از اولویت‌های دولت در محلات است.

تکمیل محور خمین محلات 

مهرداد جهانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی نیز گفت: پیگیری برای تخصیص اعتبار برای تکمیل باند دوم جاده زیرآب محلات و نیز تکمیل محور خمین محلات از  اولویت‌های راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان است.

 

به گزارش فارس در این بازدید فرماندار شهرستان محلات به همراه  فرمانده پلیس راه استان و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از تعدادی از محورهای مواصلاتی شهرستان محلات  از جمله محور محلات آبگرم، جاده دانشگاه دولتی و نقاط حادثه‌خیز در این محورها بازدید کردند.

مصوبات نشست شورای ترافیک

درادامه، جلسه شورای ترافیک شهرستان محلات با حضور پورشمس فرمانده پلیس راه استان و اعضای شورای ترافیک شهرستان در محل فرمانداری برگزار و پس از بحث و تبادل نظر در خصوص موضوع جلسه احداث دوربرگردان در سه راهی محمدآباد، طراحی و اجرای ورودی جاده دانشگاه دولتی، پیگیری در تسریع اجرای باند دوم جاده زیراب، ایمن سازی محور خمین محلات و تسریع در افتتاح بخشی از باند دوم محلات آبگرم از مصوبات این جلسه بود.

 پایان پیام

منبع: فارس
شناسه خبر: 1662489

مهمترین اخبار ایران و جهان: