نیوز سیتی!
02 فروردین 1403 - 22:07

قلعه‌نویی: تنها نکته تاریک بازی مصدومیت آزمون بود

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: تنها نقطه تاریک مسابقه با ترکمنستان مصدومیت سردار آزمون بود که امیدوارم مسئله خاصی نباشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، امیر قلعه‌نویی پس از برتری 5 بر صفر تیم ملی فوتبال ایران برابر ترکمنستان در مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 گفت:  اجازه دهید ابتدا تشکر و سپس انتقاد کنم. از حضور تماشاگران در ورزشگاه در ایام تعطیلات و همینطور بانوان تشکر می‌کنم. حضور بانوان باعث شد انگیزه بیشتری بدهند. انتقادم این است که جایگاهی که به بانوان عزیز در نظر گرفته بودند، مناسب نبود، به خصوص اینکه سرما باعث شده بود این عزیزان اذیت شوند. از مسئولان می‌خواهم بهترین جایگاه آزادی را برای بانوان در نظر بگیرند. آن بالا جایگاه خوبی برای بانوان نبود.

وی با اشاره به بازی امشب عنوان کرد: ترکمنستان تیم خوبی است و بیشتر آنها در یک تیم حضور دارند. پس از بازی با قطر، بازیکنان ما که شرایط روحی - روانی خوبی نداشتند توانستند با ارائه بازی خوب پیروز شوند. شادی را در سکوها می‌دیدیم و مردم از نوع بازی راضی بودند. خیلی زود به گل رسیدیم و سپس افتی داشتیم و در بین نیمه با بازیکنان صحبت کردیم. در نیمه دوم، کامل بر اساس آن چیزی که می‌خواستیم بازی کردند. تنها نقطه تاریک مسابقه مصدومیت سردار آزمون بود که امیدوارم مسئله خاصی نباشد.

ادامه دارد...

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1689389

مهمترین اخبار ایران و جهان: